Gå til innhold

Fødeklar og begynner å bli syk - shit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tette bihuler, øyekatarr og begynnende øreverk. Kan jeg gå på medisin for dette eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars deg... Var selv syk i forrige uke... Fikk ørebetennelse... Eller hadde det i 2 uker... Var først på legevakta... han sa at det var slutt på å få noe for ørebetennelse... Jeg fikk beskjed om å spise paracet og bruke nesedråper.. Ble bare dårligere og dårligere... Endte med at jeg gikk til ørelege pga intense smerter i øret. Han sa at det var så betent at det var helt igjenklistret. Fikk antibiotika lokalt i øret, måtte gå å få skiftet det 3 dager på rad. Men etter det var jeg nytt menneske... Smertene ga seg med det samme.... Etter som jeg skjønner så er det ikke så farlig å få div behandling så sent i svangerskapet... Siden babyen er ferdig utviklet.... Tror nok det viktigste er at du tar vare på deg selv, så du får krefter nok til selve fødselen...

Skrevet

Fikk bihule og halsbetenelse i forrige uke (var da i 36 fullgåte uker) fikk penicilin for bihulene. Det var ikke farlig for babyen fikk jeg beskjed om -er endelig ferdig med kuren idag. Måtte også få astma spray siden jeg ble så tett i pusten (har astma men har vært fin i hele svangerskapet) - det eneste dumme med sprayen er at den kan virke rie dempende.

Sliter enda med rennede nese og tett pust -kan bare glemme å ligge i senga om natta å sove. Da går der bare 30-40 min før jeg våkner å hiver etter pusten, så nå tilbringer jeg nettene i gostolen i stua og gleder meg helt sinnsyk til å få babyen ut/bli frisk igjen :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...