Gå til innhold

Dere erfarne prøvere kan dere hjelpe meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg hadde første dag av siste mens 26 september, og fikk påvist el på dag 21 (16 okt) og el da må ha vært mellom 6-9dager i forveien. Har ikke jeg da IKM mellom 22-25 oktober?

Og de siste fem dagene har jeg tempet meg og jeg har fått så og si samme temperatur hver gang:

36.48

36.46

36.47

36.47

36.48

Er dette normalt?? Synes alle andre sin chart varierer mye mer.

Vet jo av blodprøvene at jeg hadde el, så synes der er litt rart at den ikek synker/stiger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk du påvist at du hadde el den 16? da har du ikm den 30

Skrevet

Jeg tok blodprøve for å se om jeg hadde hatt el den 16! Har ikke testet selv.. Og så vidt jeg vet med de progesteron målingene så er el 6-9 dager før. Eller?? Er så usikker..

Skrevet

Det er ikke så rart at tempen ikke stiger/synker enda. Tempen gjorde nok et hopp da egget slapp, og den målingen har du jo ikke fått med deg. Nå vil tempen holde seg høy dersom du er gravid eller den vil synke like før TR kommer. Mest sannsynlig.

Skrevet

Tror ikke at verdien på blodprøven den ene dagen kan si så mye om hvor lenge det er siden el - nivået varierer jo fra person til person. Men den viser at du har hatt el.

Jeg ville heller regnet vanlig lengde på syklusen ifra dag 1 (sist mens) og beregnet ikm ut fra det tror jeg. Siden du jo ikke vet hvilken dag etter el den blodprøven ble tatt.

Enig i at det ikke er så rart at tempen er stabil, stigningen har du jo ikke fått med deg, som andre her påpeker, og når/hvis den synker kan jo det være noen dager til enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...