MammaMia123 Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Lurer på å lage en liten julekalender til snuppa mi, hun er 2 år og 5 mnd til jul.. Andre som skal lage til sine små? Og hva har dere evt i pakkene?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Små praktiske ting(sokker, strømpebukse, ny tannbørste osv som jeg nok hadde kjøpt uansett) og småleker. Kanskje også aktiviteter, feks lapper der det står vi skal bake pepperkaker, gå i svømmehallen osv =)
grå :) Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 blir nok i år også ja. har brukt å ha litt lego, dyrefigurer, sokker, småleker, godis, julepynt til treet hennes osv i den. noen gaver kjøper mormor og morfaren, de andre kjøper jeg.
Lavendel*06*10* Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Theodor blir 2 i januar . Han skal ikke ha noen julekalender.. Hva skal han med den ? hehe..
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Blir julekalender på 2 åringen her. Skal ha med litt forsjellig, godis til helge dagene og små ting som feks hårpynt og ting vi skal gjøre, en sang, en regle, bakedag osv. Kun fantasien setter grenser. IKke alt som trenger å kose noe heller. Vesla mi elsker å bli lest og sunget for. Og det er mange julesanger hun skal lære før hun skal bli med å gå julebukk i romjula :-)
Giftmamma med2jenter Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Så mange fine forslag folk kom med her:) Snuppa mi er 21 mnd til jul... men hadde vært litt kos med julekalender da... Eller ho er kanskej for liten... hmm.. *tenke tenke*
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 lillemann på18 mnd skal få kalender:-) plastikkdyr, små biler, sokker, votter,
@nneliten Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Her blir det kalender til både 2-åringen (2 år og 8 mnd. i desember) og lillebror på 10 mnd. I fjor var følgende små gaver svært populære: såpebobler, ballonger, og eske med Gump-godteri om lørdagene. Allerede i fjor da han bare var 1 år og 8 mnd. gikk det ikke mange dagene før han skjønte opplegget. Koselig å skape barnslige forventninger frem mot julaften :-) Juleelskende mamma
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 lillemor hadde ikke i fjord, hun blir 2 år i november, men i år forstår hun mer, og vil nok synes det urettferdig om broren på 7 år får og ikke hun. Til storebroren skal jeg kjøpe et legobyggesett og la han få noen klosser hver dag. På julaften kan han bygge hele greia. Er ikke sikker ennå hva jeg skal ha i til henne, blir sikkert litt hårting og noen leker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå