Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 jeg er 6+3 i dag og har i det siste, ( ca 5) dagene hatt litt brun utflod..ikke mye , bare av og til når jeg tørker meg..og er ikke kjempe brunt.. støkker så forferdelig fordi jeg har mistet 3 ganger før, men da blødde jeg lyst og var langt..8, 10 og 16.. siden det er lørdag og angsten har satt seg og ikke sjangs og få ul så håpte jeg om noen andre har hatt dette?? takk for svar:-)
kariuss Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har mistet en gang, og begynte med at det var lyserødt (rosa) kvelden når jeg la meg og våkna tidlig på morgenen med sterke smerter i magen og blødde masse så fort jeg satt meg på do. Du trenger ikke miste selv om du har brunt utflod, men hos noen starter det jo med dette. Skjønner du blir litt stressa, du får prøve å tenke på at det er normalt, for er jo mange som har det og mye blødninger i førsten. Uansett får du ikke gjort noe så ingen grunn til å bekymre seg unødig egentlig. Håper at alt går bra for deg da!! utrolig trist når du har mistet såå mange ganger før også! Masse lykke til! klem
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Heisann, jeg har også hatt sånn. Har aldri hatt utflod før, men etter at jeg ble gravid har jeg hatt det hele tiden. litt mer i begynnelsen, med farge på som du beskriver. Sikkert ikke noe å bekymre seg over, men om du ikke klarer roe deg kan jo legevakten være et alternativ. Kan jo henvises videre til gyn på sykehuset. Lykke til og god helg:)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Hei hei Jeg har selv mistet i ma før så jeg skjønner at du blir bekymret. Men i dette svangerskapet da jeg var 7+3 uker hadde jeg en styrt blødning og blødde (brun utflod) i flere uker etterpå. Nå er jeg 23+4 og alt gikk bra med babyen.Grunnen til blødningene var at jeg hadde ett hematom på utsiden av livmoren. Jeg fikk kjempe god oppfølging av lege og gynekolog og begge sa at det er vanlig å ha litt blødninger i starten av svangerskapet. Blod betyr ikke nødvendigvis sa/ma. Slimhinnene i underlivet er visst veldig skjøre under svangerskapet og når de brister (noen ganger etter sex) kan man å en liten blødning. Brun utflod er gammelt blod. Dette ble litt rotete men håper det hjalp deg litt Som sagt så har jeg selv mistet før så jeg skjønner tankene dine veldig godt. Ring legevakten og hør om de kan gi deg en henvisning til UL på sykehuset. Masse lykke til Klem
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 takk for svar;-) ja tror jeg må slappe av litt, det har avtatt veldig, har ikke når jeg tørker meg lenger, hadde jeg mistet hadde jeg vel begynt og blø snart?? er jeg en uke siden??
YumYum2 Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg blødde i uke 12-13. det var knall rødt og rant. blødde litt dagen etter og men så gikk det over. kom forresten store klumper også. fik ultralyd og alt var bra:D er nå 27+1
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg hadde litt sånn brunlig utflod i starten, men er nå i uke 23, og alt er helt fint....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå