Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Min ligger på sofaen ved siden av meg. Sutrer bare hvis jeg legger henne i sengen alene. Noen flere som har det slik? Kan jo ikke ligge på sofaen i evig tid- begynner å bli mer aktiv nå så er ikke helt 100 % trygg selv om hun ligger ganske stille når hun sover. Hun er 4 mnd.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 I vogna si som står mellom gangen og stua. Har fått den supre (øhh) uvanen at han må trilles frem og tilbake i gangen for å sovne også... Han er nå 4 1/2 mnd, og jeg har store planer om at når vi begynner med sportsvogna om et par-tre mndr så skal han sove i senga på dagtid... Haha, synes jeg ser at jeg får det til noen gang, han som er vant til å trilles i søvn... Men den tid den sorg!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Sånn var min også de første mnd, men plutselig ville han ikke det mer. Nå sover han ute i vogna på dagtid.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Haha sunny, godt å høre at det ikke bare er jeg som triller i gangen på dagtid:) Jeg fatter ikke hvordan jeg har latt henne lure meg til å begynne med det. Jeg pleidå bare kunne legge henne der for en måneds tid siden:...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Ute i vogna, og en sjelden gang i senga. 6 mnd
Søskendrøm<3 Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg legger henne i lekegrinda om dagen eller så er vi ute å triller i vogna.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Hun ha 2 to-timers lurer mellom klokken 11.00 og 19.00, da sover hun ute i vogna si begge gangene. Den første luren bruker vi på å gå tur, den andre står hun bare utenfor døren her... Også sover hun i bilsetet om vi er ute å farter vel og merke...
~~¤April baby¤~~ Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Ute i vogna,ikke sjangs at han vil sove inne. Gjett om vi har et problem når gradestokken kryper under 10 minus.
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Hun sover ofte på en stor pute/matte på gulvet hvis ikke ligger hun i vognen og sover etter vi har trillet.
-Bobsi Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Storesøster sover i vogna, har alltid gjort det. Jeg var veldig bevisst på at det var der hun skulle sove, helst ute, da kunne jeg gå hvorsomhelst på dagtid. Jeg ville ikke at senga skulle brukes på dagtid, da det ville gjøre meg mer låst. Lillebror skal ha samme strategi, ute i vogna på dagen, senga på natta. Foreløpig er det litt inne og litt ute i vogna.
anni654 Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 I bæresjal eller på fanget. ofte går eg tur, når ho sover. får se hvordan ting blir når ho er større.
spireliten Skrevet 20. oktober 2007 #13 Skrevet 20. oktober 2007 Han sover i vugga si i stuen eller i vogna når vi går tur.
Luans mamma Skrevet 20. oktober 2007 #14 Skrevet 20. oktober 2007 Han sover ute i vogna. Men det er bare 1 mnd siden han ville det... De tre første månedene sov også han for det meste på sofaen eller i vippestolen (han sov bare 30 minutter av gangen). Nå har han begynt å sove nesten 1 time. Har tro på at han sover mye bedre ute i den friske lufta. Men jeg må også bysse han i søvn. Han sovner ikke av seg selv ute i vogna, dessverre.... Må også si at jeg tåler mer sutring nå enn jeg gjorde før. Han har ikke vondt av å sutre litt, tenker nå jeg. Er det full skriking, tar jeg han selvfølgelig opp og trøster. Dessuten ser jeg veldig kjapt når gutten min begynner å bli trøtt og legger ham før han blir overtrøtt. Synes at alt ble mye bedre da han passerte 3 mnd i grunn.
Trouble Skrevet 20. oktober 2007 #15 Skrevet 20. oktober 2007 Vi kan legge mini både i seng og i vogn, men sover jo betraktelig bedre i vogn. når han skal legges seng må han stort sett sovne på armen først,. Men når han legges ut i vogn så sovner hans mens vi holder på å kle på han stort sett! Han er 4 mnd...
Alba44 Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 1.dupp i vogna inne. 2.dupp i vogna ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå