S.J.E.F.E.N Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg blir så sinnsykt dårlig dagen derpå trenger ikke å drikke mer enn et par glass vin før jeg er kjempe syk på søndag da mener jeg kjempe syk altså med feber og oppkast ,hodepine og veldig dårlig form, er det mulig å faktisk være allergisk mot alkohol, har sikkert prøvd alle "kjerringråd" som finnes..... Men er invitert på jentefest og synes det er så koslig og har det alltid kjempe gøy.... Ikke fortell meg at det er like gøy på fest uten å drikke for det er det absolutt ikke! Sorry !
ScaryMama Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har nylig oppdaget at hvis jeg tar reactine e.l. så blir jeg minimalt dårlig dagen derpå, og jeg pleier å bli rimelig dårlig ellers:)
S.J.E.F.E.N Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Er det allergitab? har prøvd mange slike! funker ikke
MrsReaff Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 jeg tar zyrtec og blir ikke dårlig dagen etterpå
ScaryMama Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Ja det er antihistamin. Men hvis du tar det, også drikker ett glass vann etter hver alokoholenhet, og spiser jevnt gjennom hele dagen og kvelden (gjerne mye karbohydrater) så bør det hjelpe på en del dagen etter. Det er bare å tvinge i seg det kjedelige vannet når man heller vil drikke noe mer interessant:) Jeg syns i hvertfall at det hjelper MASSE!
S.J.E.F.E.N Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2007 Zyrtec funket for noen år siden men funker ikke etter at jeg fikk minstemann da funker ingenting...åhh har så lyst å ut men blir nok hjemme denne gangen også...orker ikke en sånn søndag i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå