Pærefrø Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 I dag skal gubben ha folk, han hadde bursdag i går. Jeg står tidlig opp, lager kaka, maser på han for at han skal komme seg opp, han står opp til slutt, MEN LEGGER SEG PÅ SOFAEN Å SOVER!!!!!!!!!!!!! Huset skal ryddes og støvsuges, men hjelper han til? NEI.... Blir så irritert!!!!!! Jeg skal på jobb klokka 2 og kommer ikke hjem før i halv syv tiden, så jeg vurderer å bare gi faen rett og slett.....så kan alt bare ligge strødd her...... Dagens utblåsning. Nå skal jeg gå å vaske klær.....
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Han kan hvis han vil, men han regner med at du gjør det... Ikke rydd mer, og la han ordne det selv!
Tante_Sofie Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Må bare si at jeg kjenner meg igjen! :-))
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg ville ikke ryddet noe som helst mer, det er hans selskap og han som skal ha folk på besøk - da kan gjøre litt selv også. La han få ordne opp selv, med et slikt engasjement fortjener han ikke å få lagt alt på sølvfat...
Pærefrø Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2007 Godt jeg ikke er alene om det da... Har lite lyst å gå på jobb i dag også da, sitter her med dritvonde menssmerter...lite koselig å sitte i kassa på rimi da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå