oftebustat Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg blødde enormt mye og lenge etter første fødsel. Tror jeg blødde i 7 uker:( Denne gangen skal jeg ha tvillinger, og tenker at sjansen for ks er større. Er det noen som vet om man blør mer, mindre etter et ks? Kom bare til å tenke på d...
3 har blitt 4 Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Tror blødningen er ca,den samme.Du blør jo fra såret der morkaka har vært..
I@V Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Eg trur ikkje at det blir noken stor forskjell, det er jo det samme som skal ut om det er ks eller vanlig... Men vi vil nok blø meir enn første gangen uansett, i alle fall viss du er som meg og har to morkaker... Då e d jo to sår det blør i fra, ikkje ett som sist.... Har ikkje tenkt så masse på det, men det er min første konklusjon...
veslamøy Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Man blør ofte litt mindre ved keisersnitt fordi de henter ut alle rester samtidig med barnet, mens det ved vaginal fødsel må ut av seg selv. Men du må nok regne med og blø endel fordi. )
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 jeg hadde ks tror jeg blødde i 5 og halv uke
oftebustat Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2007 He he, regner med at det kommer til å blø uansett. Kjekt at de tar ut alle rester, var mye greier sist.... huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå