attpåklatt!! Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hei hei jenter!! Nå har jeg klart å rote meg over til DIB også... er ikke så aktiv bruker her enda. Dagene fyker med baby i huset.. koser meg sååå mye! Så trenger ikke så mye data-tid. Håper dere har det bra alle... dere er vel gjerne ikke så aktiv her heller!? Ønsker dere en goood helg!! Så snakkes vi gjerne etterhvert.. Klemklem!!
Alba44 Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Hei kjære venn! VELKOMMEN HIT! Har ventet på deg ;o) Er her av og til jeg vettu ) Bra du dyttet tråden for så den ikke tidligere i dag. Så fint at alt er bra med dere!! Vesle frøkna vokser og trives? Står veldig bra til med oss også. Lillegutt er 4 og en halv mnd, og smiler og skravler som bare det. Så god vettu! Hehe... Vi kom nettopp hjem etter en god tur i frisk høstluft. Så nå sover vidunderet ute i vogna, mannen lager middag og jeg fant frem den bærbare Klem fra Alba.
attpåklatt!! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Hei hei!! Tenk han er blitt 4 og en halv måned allerede.. synes virkelig ikke det er lenge siden vi ventet på el og ikm.. hehe!! Men, deilig å være kommet så langt..!! Nyter virkelig denne tiden, og er spesielt nå som jeg vet det er siste gang! (er planen nå ihvertfall.. hehe) Hadde tenkt meg en tur ut i dag og, men droppet det. Har fått så stiv og vond nakke og skulder. Håper det slipper taket snart, er jo hjelpesløs med en gang. klarer jo nesten ikke å løfte gullet.. Vil ha frisk og rask kropp nå, lei av å være redusert.. kjenner jeg er utålmodig ja.. Gullet mitt er 3 uker i morgen.. tiden flyr jo! Må vel snart begynne å tenke litt jul.. Begynne med å lage lister.. det hjelper! Og klarer meg vel ikke uten i år... ammetåken er "skummel" den.. hehe! Ha en flott søndag!! Klemmer!! :-)
Alba44 Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Ikm og el ja... hehe...For akkurat 1 år siden var det det vi var opptatt av. Oioi..som jeg håpet og drømte... Lillegutt ble laget helt i begynnelsen av november, og det er helt ubeskrivelig å sitte her i dag med verdens nydeligste gutt :-D :-D Noen som skjønner at jeg er sååå stolt..? Håper virkelig formen din blir helt bra igjen snart! Slet også med nakkesmerter etter fødselen. Tok på å presse... Men; helt bra igjen nå, så håper du også blir det. Kjøpte faktisk en julegave i går. Lette ikke, men skulle bytte en bok jeg har fått og vips! der fant jeg en ypperlig bok som svigerfar skal få ) Veldig greit med lister. Eller; bruker mest postit-lapper, jeg. Har de mange steder. Hehe... Skal kose meg med å sette inn bilder i lillegutts album + lage dåpstakkekort i kveld. Fant frem albumet i sta`og det er så rart å se han som nyfødt...så liten og så skjør... Fortsatt fin søndag til deg!
attpåklatt!! Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Hei igjen, vennen!! God mandag til deg!! Når fikk du nakkesmerter? Hvor lenge varte de? Fikk du noe behandling? Som du skjønner... er ikke bra enda! Må vel gjerne oppsøke noe behandling? Såå tungt å gå slik, kjenner det spiser opp humøret mitt.. uff!! Nå skal eg prøve å legge meg nedpå litt... benytte freden når ungene er på skolen! Og lillegullet sover... Klemklem!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 hei..deg husker jeg...husker du meg..? jentene mine er 6mnd nå og store..helt sprøtt hvor fort tiden går.. så bra at du er innom her da..=)
attpåklatt!! Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2007 Deg husker jeg godt ja.. Var såå spent når du skulle få dine to små gull.. Tenk at det er 6 mnd siden.. tiden går altfor fort!! Prøver å være veldig bevisst på dette... koser meg masse, prøve å ikke stresse med noe!! Er det travelt med to? Sikkert mye kos ihvertfall.. og kjekt for de når de vokser opp! Klem til deg!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 nei..det er ikke travelt...men bare kos...det mener jeg virkelig..er mye opp og ned med ting..de sover ikke stort om nattan..men fikser det likevel..=)=) koser meg veldig mye.. går det bra med deg??
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Hallo på deg )) Joda, er her jeg også Har vært uten nett noen dager, så derfor ble d stille på meg litt. 1 år og en uke siden testen var positiv nå. Gud som tida flyr. Koser oss masse, og er innmari sliten innimellom... Men d går... Må få oppdatering fra deg Kos kos kos moniccen
Alba44 Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 God mandagskveld! Håper du har hatt en fin start på uka? ) Smertene kom veldig 2 dager etter fødselen, og varte i ca 3 uker. En fysioterapeut masserte meg litt 2 ganger på barsel, men ellers måtte jeg ty til en blanding av ibux og paracet. Funket best. Har ikke hatt annen behandling enn det. Håper du SNART blir helt bra igjen!! Har andre ting å foreta deg du nå enn å ha vondt. Stor bli-bra-igjen-klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå