Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er kanskje egentlig litt lei av han å.. HAn driver å små flørter med ei jente på nettby (som han kjenner irl å) Vi har aldri sex lenger , men det ser ikke ut som det plager han (der burde det ringe en bjelle??) Jeg veier 20 kilo mer enn jeg veide da vi møttes.. Vi gjør aldri noe sammen.. Vi har ikke så mye penger så vi krangler mye om penger og leiligheten vi bor i.. MEn vi holder sammen .. pga barnet vi har.. Hvor lenge skal vi fortsette å "holde sammen"?? Vi krangler ikke foran barnet .. bare så det er sagt
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Stikk nå! før det blir bare krangling og uvennskap. Dere skal fungere sammen for barnet etter det blir slutt også vetdu.. Og hvis sambo min hadde "småflørta" med ei på nettby, hadde jeg kasta han ut. Da har han ingenting med deg å gjøre! Du fortjener bedre vet du!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Mtt problem er at kjæresten ikke ser meg mer. Selv om jg fløter, kler meg bra etc. Øynene erhlt andre plasser.Jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå