Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt..beklager slimpropp-tema!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først, beklager at jeg innimellom kan ha tenkt "å nei, enda et slimpropp innlegg" før..trekker det tilbake!

Er tredjegangsmpr, men med dårlig hukommelse, så jeg husker ikke mine to første fødseler, som er for 13 og 10 år siden.

Så, var til kontroll i går, ble "strippet", og målt til tøyelige 4 cm åpning.

Termin idag.

Når jeg kom hjem i går, var alt rolig, men slimproppen..det jeg tror må være denne, gikk i halv ett tida i natt. Mye blod/slim, og vondt i magen. Ikke rier, mer bare vondt/småmurring.

I dag morges kommer det liksom rester etter blodklumpen i går, brunt.

Er dette normalt?

Skal jeg bare venter på rier og ta det med ro?

Setter stor stor pris på om noen gidder å svare!

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...skal stå, er tredgjegangsmor..beklager..

Skrevet

nå er sllimproppen min intakt, da! men hører rykter om at litt blod er vanlig i proppen! murringene du har kan jo komme av strippinga! forhåpentligvis er vell riene ikke langt unna!

lykke til!

Skrevet

Takk for svar!

Sånn stripping har jeg aldri opplevd før, men ble informert om at jeg kom til å få forbigående murring og ubehag, så da er det vel bare det...

Får vente, ja! :-)

Skrevet

Masse blod?

Jeg også..kan slimproppen være så blodig?

Skrevet

leser alt jeg kommer over av fødsler nå! og blødning er visst et tegn på at noe er på gang! men det er uansett ikke dumt å ringe føden, så er man på den sikre siden! (hvis det er mye blod, altså, slik at du må bytte bind)

Skrevet

Er nok helt normalt, mine var en blanding av blod og slim, å da hadde begge mine fødsler startet:)Hadde bare litt rier da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...