Bibi m/2 nå (",) Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Har tenkt en del på og sterilisere meg i det siste for jeg vet jeg orker ikke flere, har to flotte barn og er fornøyd med de. Tror ikke jeg ville klart verken physisk eller fysisk et til sv.skap. Og vil IKKE ha flere aborter heller.....har tatt to i mellom barna mine...og ønsker ALDRI og ta igjen!!! Vet jeg kan ha prevensjon o.l....men samtidig er jo ikke all prevensjon 100% sikkert....og jeg blir lett gravid ... Men er oxo redd for og angre hvis jeg gjør det, jeg vil....for klarer ikke å være alene med mer enn 2 barn.....men føler det er en flott gave jeg lixom kaster ut vinduet! Tenker på de som aldri kan få.... Huff, vet lixom ikke hva jeg skal ....andre som har tenkt på dette med sterilisering ? Håper på seriøse svar, ikke angrep....
grå :) Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 ja jeg har vurdert sterilisering ganske seriøst ettersom en ny graviditet er en risiko for livet mitt. har et svakt keisersnittarr som kan revne. mista en spire nylig som fikk meg litt til å tenke. har vel kommet fram til at jeg vil vente med sterilisering og kanskje ta sjansen på en nr tre om noen år da de to jeg har blir litt større. lett gravid ja. en bom med kondomene så er jeg gravid jeg. og hormoner blir jeg et troll av + at de kødder med hele syklusen min så jeg stoler ikke på dem. finner liksom ikke noen annen prevensjon som passer meg heller...
Lavendel*06*10* Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Når du er 27 år så vet du jo ganske bra med deg selv om du ikke vil ha flere barn.. Men det er såklart noe du må tenke nøye igjennom.. MEn man vet gjerne innerst inne hva man vil.. Lykke til med valget!
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 bare vær klar over at sterilisering av kvinner sender de langt tidligere inn i overgangsalderen:-)
Mmmmmmamman Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Hei grå ! Har du prøvd Ladycomp?? Funket veldig bra for meg. Blir også et troll (og et trist troll uten sexlyst..) på alle slags hormoner. Har prøvd det meste inkl. spiral og pessar. Men Ladycomp er supert! Nå er jeg på kobberspiral igjen, etter fødselen, siden syklusen ikke er som den skal ennå.. Men den skal ut så fort som mulig. Orker ikke mere mens og mere menssmerter enn nødvendig. Og på Compen slipper du å bruke kondom mer enn de "røde" (altså usikre) dagene. Veldig flott! Du kan lese mer på buenaventura.no eller .com. Husker ikke.. Har fått veldig god service der når det var feil på den også, de er veldig imøtekommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå