Gå til innhold

Føler meg presset av sambo (seksuelt).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagt inn her på skravle fra en anonym på småtroll 0-1 år

Samboeren min syns det er så veldig sexy med støvletter og maser i ett sett om at han vil jeg skal ha støvletter på når vi har sex. Jeg finnes ikke komfortabel med det, og det har jeg sagt til han x antall ganger. Han har mast siden eldste ungen kom for 4 år siden. Selv om jeg sier jeg ikke vil, og ber han slutte å mase ang det, så fortsetter han.

Nå har han kjøpt støvletter til 1400 kr, delvis godkjent av meg, for å få slutt på maset hannes. Men sa klart i fra at det var ikke noe som skulle brukes ofte.

Vi har hatt sex ett par ganger med støvletter (liker det ikke), og det har nå førtt til at han vil ikke ha sex hvis ikke jeg har på dem.... Han prøvde seg her om dagen, men da jeg sa at det ble uten støvlettene, nei da var det ikke farlig da trengte han ikke...

Syns dere han presser meg? Burde ikke begge deler like det? Har prøvd å si til han det, men det går 1 mnd så begynner han å mase igjen. Føler meg som en hore der jeg ligger naken med støvletter. Har prøvd åp si til han at enkelte ting får bare bli en fantasi..

Hva skal jeg gjøre? Hadde dere gitt etter for hans press?

Vil være anonym nå, men fint om noen vil legge den på skravle for meg også.

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det må være flott at du har de på deg av og til. Han kan da ikke mene at du alltid skal ha støvletter på..?

Det er da en ganske uskyldig "fetisj" og jeg hadde ikke hatt problemer med å glede samboeren min med å ha det på innimellom. Men ikke hver gang.

=)

Skrevet

En gang i blandt er vel sikkert greit, men ikke hver gang. Dere er jo to som skal ha glede av akten, så samboeren din bør jo ønske å glede deg også og ikke presse deg til noe du ikke vil hele tiden...

Da blir jo noe fint ødelagt..

Skrevet

Det finnes neppe noe mer sexdrepende enn mas. Jeg vil tro at spontaniteten forsvinner litt opp i dette maset også. "Vent litt så skal jeg ta på meg støvlettene - det er jo en forutsetning for god sex"

Jeg er av den oppfatning at sex kan utøves uten all verdens hjelpemidler og duppedingser. Det der er en privatsak, og jeg har ikke tenkt til å fortelle andre hvordan de skal ha sex.

Vanskelig problemstilling, hvor et kompromiss er nødvendig. Du kan jo spørre om han heller vil knulle støvletten dersom han avviser deg igjen. Han finner nok en måte å tilpasse hullet på.

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Jeg syns ingen skal måtte gjøre ting de er veldig ukomfortabel med. Når du er så snill og faktisk har prøvd å bruke de så syns jeg han kan holde smella på seg å slutte å presse deg

Skrevet

He he spetakkel..

Ikke meningen og latterliggjøre problemet ditt. Du har min støtte!

Jeg hadde bedt ham om å ronke i støvletten - intet mer intet mindre. Og fikset min egen biff !

Synes fyren virket litt tåpelig rett og slett. Han burde satt pris på kona si og vært mer enn nok fornøyd med det, synes jeg!

Og når det er sagt, så kan det vel neppe være noe særlig for han heller dersom han vet at du synes det er ubehagelig. Man presser ikke sine egne fetisjer nedover øra på andre.

Skrevet

Kan du ikke si at du tenner på å kle deg ut som Sputnik, så tar du på deg ei sputniktruse og cowboyhatt, så sier du at du kan ha på stvlettene i tillegg???

Giddyup....

Skrevet

Det er fordel at begge vil det samme, som f.eks fetisher som lakk og lær, støveletter og strømper eller bondage. Visst ikke kan det oppleves som både perverst og pressrende.

Tror du må spørre han litt mer om sine lyster, og hva han vil gjøre. Kan være greit å vite for dere begge:)

Skrevet

Oi,den var kinky.

Jeg hadde aldri selv gått med på noe som helst når det gjelder sexlivet vårt, som ikke JEG også var komfortabel med.

Eksen syntes det var skikkelig turnoff med ullsokker på...jeg fryser så fælt på beina,og sover gjerne med dem på vinteren, - men neimen om han ville ha noe om jeg hadde ullsokker på....

Merkelige vesener,menneskerasen :o/

Synes det høres trasig ut det der...støvletter på under sex???

Hver sin smak...hadde ikke gjort det,jeg nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...