Gå til innhold

Problem med SuperNova babycall??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babycallen slår inn selv om barnet vårt sover søtt. Noen som har opplevd det samme? Står ingenting om det i bruksanvisningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det når jeg var på besøk hos moren min. Den slyte og duret leeenge og jeg gikk for å sjekke mange ganger, men hun lå pent og pyntelig og sov. Det endte med at jeg forsøkte å flytte den litt og da gav det seg., Jeg vet ikke hva den slo ut på jeg, men noe rart var det.

Skrevet

Det kan hjelpe på bytte kanal. Tror de fleste babycaller kan ta inn andre sendere rundt omkring. Dvs andre babycaller, walkietalkier osv.

Skrevet

sambo kjøpte phillips sin babycall. den er sikret så den ikke skal ta inn andre signaler.. veldig fornøyd med den. kan spille nattasanger og man ser temperaturen på rommet babyen sover og den sier i fra hvis det er for kaldt. den måler også intensiteten på lydene babyen gir fra seg:) jeg anbefaler den ihvertfall. ikke hyggelig å få inn signaler fra naboen eller andre ting:)

Skrevet

Alle de funksjonene har supernova også. Og det er dobbel batterisikring, alarm som varsler når baby skal ha mat el.l. tillegg er det digital og ordinær sikring, og hva som kan gjøre utslag dersom det alikavell blir forstyrrelser og hva du skal gjøre da. Les en gang til.

Det står masse om dette med forstyrrelser i bruksanvisningen (med mindre du har den gamle typen? Da vet jeg ikke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...