Bibi m/2 nå (",) Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Når jeg går trilleturer med sønnen min på 4 mnd er han kokvarm når jeg tar han ut av vogna. Svett og klam. Men har bare på en body m/ strømpebukse, sokker og en varmdress. Kan jo egentlig ikke kle han mindre, for det er jo sikkert minusgrader om morgningen når jeg må ut med hun eldste til skolen. Hva synes dere ? Er det nok med kun body, strømpebukse og sokker i voksiposen når det er - ute....eller skal jeg fortsette slikt, men da svetter han sånt.... Teit prob sikkert....
mamman te Vetle og Alma Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 jeg vil tro det er nok med body og strømpebukse når han svetter sånn. En voksipose er veldig varm! Du kan jo ta med varmedressen så sjekker du gutten din ettervhvert. Om han blir kald så tar du bare på dressen. Har du ikke en tynnere pose slik at du kan ha på dressen? Tenker om du tar han opp av vognen blir det vel for kaldt bare med strbukse og body?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 jeg har ikke begynt med voksipose så mye enda... men når han sover ute i voksipose, så har han strømpebukse, body og en tynn genser. er varm og god.... vet venninna mi har også på ungen samme som meg i voksiposen..
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 Ok, tror jeg dropper dressen når han ligger oppi voksien da! Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå