IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Fremdeles så sitter jeg her og skulle hatt ikm for en uke siden og alle tester er negative ingen smerter i mage og rygg som jeg pleier og ha før mensen, så jeg skjønner ingenting og jeg har hatt samme regelmessige mens nå i 2 år. er vel sikkert ikke meningen og skjønne hva som forefår heller hehe. Noen som har opplevd det samme og som har blitt gravid
nr2-imagen:) Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 jeg har opplevd det samme, men fikk tr etter 16 over ikm... veldi sur da kan du si! hehe.. håper den ikke kommer med deg da! Har hørt om folk som ikke tester positivt før 14 dager etter ikm
Juicy med spirer! Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hvor lenge har du prøvd/hvor lenge er det siden du sluttet på prevensjon? Jeg skulle hatt mens 16.10 men ikke fått den ennå og testet negativt i går Tipper det er syklusen min det er noe galt med, er bare i 1pp.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 jeg hadde også ikm en uke siden snart. har tatt tre negative tester. og har heller ik fått tr. er på min 1pp. så får se hvordan det går nå.
Juicy med spirer! Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Da ligger vi likt Pawri Prøver dere på nr.1?
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 har ikke gått på prev siden før jeg ble gravid med lillegutt og der er over 2 år siden nå har slitt med lavt stoffskitet men i følge legen min så var det i orden nå så jeg skjønner ikke helt lissom av hva som foregår og mens syklusen har hvert normal i 2 år selv med lavt stoffskifte. Så jeg skjønner ikke noe. tror jeg skal ringe til min gyn og få time der og skjekke ut at ingenting er galt. blir litt beskymret når man ikke vet hva som forgår og når man aldri har pleid og være ureglemessig, er kanskje bare jeg som tar for mye på vei for dette høres ut som den pingla hehe
2prinsesserogbim Skrevet 22. oktober 2007 #9 Skrevet 22. oktober 2007 opplever det samme, er 18 dager over ikm... tok siste test for akkurat en uke siden... den var jo neg så klart.. blir sprø.. nå skal jeg nok vente litt med neste test
Liagora med 2 jenter Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 det er en kjips situasjon, er fire dager over ikm, men fortsatt negatiov test. har litt gravidfølelse på kroppen, men burde vel hatt positiv test nå, er i 66 pp og mensen har alltid kommet til rett tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå