Gå til innhold

tar alle magebilder...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg ikke har lyst til det i det hele tatt. har ikke tatt ETT bilde av min voksende mage. Syns det bare ser makabert ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg tar bilder av den voksende magen her hjemme ja men IKKJE hjå fotograf............................

Skrevet

Gjorde ikke det forrige gang, og kommer nok ikke til å ta denne gangen heller...

Skrevet

jeg kommer garantert til å ta MASSE magebilder hvis jeg blir gravid! morro å se tilbake på, ihvertfall for barnet.. mamma har bare ett bilde av sin mage med meg og jeg syns det er litt kjipt.. er jo spennede å se utvikling da!

Skrevet

Nope. Mannen min hadde veldig lyst i slutten av sist svangerskap, men jeg nektet. Har ikke noe behov for det...

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er meg. Får liksom være grenser for hvor mye sirkushest en skal være i disse tider. Gleder meg til folk blir opptatt av andres kropp og ikke bare min....er litt slitsomt.

Skrevet

Skal ta hjemmebilder av magen når jeg er i 9 mnd for det gjorde jeg med førstemann:-)

Skrevet

Jeg tok bilder hjemme ca 1 gang hver mnd forrige svangerskap, etter magen kom da selvfølgelig:)

Skal gjøre det nå også. Glemmer så fort hvordan den vokser, så er det er fint minne for gutten min å se når han blir større;) Og for meg;)

Skrevet

Ja hvorfor ikke liksom, er jo bare til privatbruk uansett... ingen andre enn meg og sambo som får se, og noen gode venner om de spør...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg angra på at jeg ikke hadde særlig mange fra svangerskapet med snulla, så tok noen med vesla, men det blei ikke særlig mange...i alle fall ikke på slutten. Men interessant å se bilde av magen...det er først da at jeg skjønner at den er gedigen!

Skrevet

Jeg har mange magebilder jeg. Jeg synes det er morsomt å se hvordan magen voser, og endrer stilling fra uke til uke.. Har heller ingen problem med å vise de frem.

Skrevet

Ingen magebilder fra sist svangerskap, tok et par bilder før vi dro på føden, så jeg vet hvordan den så ut da, men har genser og bukse på. Det fins bilder av meg når jeg var gravid sist, men ingen oppstilte bilder.

Skrevet

Jeg har et bilde med bukse og genser fra siste slutten, sånn ca.

Ser nå at sønnen min syns det der er utrolig spennende: "Der inni magen din er jeg, mamma! Og så kom jeg ut!"

Skrevet

Nei, jeg tar ikke bilder av magen. Hva skal jeg med det? Det er ungen jeg er interessert i. Dessuten er jeg ikke fortrolig med magen min, jeg synes den er stygg.

Skrevet

jeg tar noen bilder, ikke så mange- ikke hver uke som mange gjør. men føler ikke for å legge de ut her, mer som jeg kan se på selv senere. er ment til eget bruk sann sett...

Skrevet

Jeg har tatt noen få bilder av magen til nå, men den er med klær, da jeg synes den er ille å se uten.

Synes det er helt ok med bilder som jeg har på profilen min.

Tror nok det blir gøy for barna å se bilder fra når de var i magen. I alle fall synes min eldste det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...