Gå til innhold

Noen som er i forbausende god form..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen noen og tjue dager, og jeg er bare i storform, går tur 2 timer daglig og det kjennes, men er deilig. Ikke noe særlig vondt(bortsett fra litt i ryggen)men det fortrenger jeg.

Ikke problemer med å snu meg i senga, føler ikke jeg er tung, alt er liksom så bra!!

Hadde lest så mye og hørt så mye på forhånd om hvor fælt det kom til å bli, så jeg har liksom gått og ventet på smellen hehe men den er ikke k ommet. Om det nå blir ille den lille tida som er igjen, så gjør det ikke noe.

Er jeg bare veldig heldig, eller er vi mange som har det sånn?

Kanskje bare de som føler problemene som skriver innlegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er også overrasket over hvor god form jeg er i. Ikke like sprek som deg da, også er jeg bare i uke 29, men allikevel hadde jeg forbredt meg på at det ville bli mye tøffere enn dette. Ingen antydning til bekkenløsning (bank bank) selvom alle kvinnene i min famile har hatt det kraftig. Jeg nyter å være gravid!

Skrevet

Ja dette kan jeg fint gjøre en gang til:)

Har hvertfall lært ikke å ta sorgene på forskudd. Og IKKE høre på de som forteller om å fælt det blir. Nå går det mest på hvor fælt det blir når barnet kommer, da skal jeg nok bli sliten og ikke få sove og det ene og det andre, men jeg velger å tro at det blir veldig koselig. Tror nok mye blir hva en gjør det til for å være ærlig...

Skrevet

Jeg er i uke 39, skal ha KS om to uker. Har vært i super form hele svangerskapet, og er fortsatt i knallform. Men litt mer trøbbel siste uka med mye vann i kroppen, som gjør at jeg dovner bort i armene når jeg sover.

Har først nå begynt å lengte litt etter å få ut babyen, men det er fortsatt fullstendig levelig å være høygravid. Går turer og er ikke hverken trøtt eler sliten..Tror vi er veldig heldige. Jeg har alltid trent mye og vært i god fysisk form, og det tror jeg er en fordel. Jogget også til uke 30 i svangerskapet, slik at kroppen har vært vant til å være i bevegelse også når den har vært tyngre..

Tar gjerne et par graviditeter til...;)

Skrevet

var i fantastisk god form frem til rundt 21. uke jeg:P Men jobbet for mye så jeg ødela kroppen pga det!

Nå har jeg 5 uker igjen og merker at jeg faktisk er bedre nå enn for bare noen uker siden..sover bedre og det er deilig:)

Skrevet

Ja faktisk har den siste mnd vært den beste i heile svangerskapet. jeg også har jobbet helt til nå og i de første 5 mnd var jeg forferdelig trøtt.

Hold ut jenter, det er kult å være høygravid he he...

Skrevet

Samme her. Har 6 dager til termin og gjør alt jeg har lyst til uten at det gjør vondt eller er ubehagelig. Er veldig takknemmelig for at svangerskapet har gått så bra. Ikke er jeg veldig stor heller, så det er nok litt av grunnen til at ting er forholdsvis lett. Håper fødselen blir like lett også:-). Det hadde vært noe.

Skrevet

har hørt fra flere at man plutselig kan få en slik oppgang med mye energi og føle seg i topp form like før termin..

selv synes jeg det varierer veldig fra dag til dag, noen dager gjør jeg alt jeg vil, mens andre dager er alt et ork...=)

Skrevet

Jeg har 4 dager til termin og er i storform! Kjempeoverrasket jeg også!!

Har gått mange turer på ca 5 km de siste ukene og kost meg masse.

Var skikkelig drlig første 4 mnd av graviditeten men etter det har det kun gått fremover. tror det har med at jeg er i permisjon nå og slipper å ta ut noe energi på jobben... dermed mer overskudd:)

Lykke til, vi er heldige som ikke har plager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...