Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Det skummer liksom i bæsjen til hun minste på syv uker når hun bæsjer, har ikke gjort det før. Bæsjen sert og lukter egentlig som normalt når den er kommet i bleia. Kan det være diare? Ikke lett å vite hvordan det ser ut på så små...
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Er som vanlig iallefall, hun har kolikk så hun er ikke så glad av seg ennå.. Hun bæsjer ikke noe oftere enn før tror jeg. Lurer så på hva skummet kommer av
FuriLaks Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Det skumma i bæsjen til mini her også, freste i gusjegrønngul kornete og ganske rennende bæsj da han kunn fikk mm. Tror det er ganske vanlig jeg.
Expat Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Ammer du? Har barnet blitt sjekka for laktoseintoleranse? Du må ha med en bæsjebleie til legen og de tar Ph prøve av den.
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg fullammer henne enda ja, hadde tenkt å slutte men så gikk det litt bedre igjen.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Her skummet bæsjen til mini også, han var frisk og helt vanlig. Han hadde det da han fikk mm .
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Har du drukket eller spist noe du vanligvis ikke har gjort?
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Seriøst: Ungen din bare bæsjer. Det er helt normalt. Dette endrer seg med tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå