DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 POSITIIIIIV TEEEST:) JIPPIIIIIIIII!!!!!!!! Vi fikk d til på 4pp:) Krysser fingre om at den sitter ut tiden! Hadde egentlig tenkt å drøye med å teste, men så nyskjerrig jeg og sambo er: måtte jeg teste i morges. Var en tur på do kl06, etter å ha målt tempen som vanlig, den var 36,96C kyndet meg å tisse for i utgangspunktet skulle jeg jo vente... Men når lillegutt våknet og vi stod opp kl08, klarte jeg ikke å dy meg! Var veldig forberedt på at den skulle være negativ, men med èn gang kom d opp et vakkert pluss:) Vi er litt i "sjokk" her.... Har bestemt oss for å vente med å fortelle d til venner og familie.Så deilig og kunne få slippe jubelen løs her inne:) Med all respekt for dere som har prøvd lengre enn oss! Og vi som skal i 60års-lag i dag og barnedåp søndag. Kommer jo ikke til å gi slipp på lille beibien på 2,5mnd;) Ønsker alle jentene en fin dag!
fremtidoghåp Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Gratulerer så masse! Så kjekt å høre at noen får det til raskt!!! :-) Lykke til videre :-)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Tusen takk jenter:) Testet igjen i morges for sikkerhetsskyld, like positiv:) Vært i barnedåp i dag til en 2.5mnd nyyydelig baby, smilet satt lett på meg og sambo med tanke på den lille hemmeligheten vi har sammen:) Lykke, lykke til jenter håper å se dere inne på gravid i moden alder snart!!!!
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Så koselig da! Gratulerer så masse og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå