Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hum..jeg holdt på å si..er det normalt å være hoven der nede etterhvert? Jeg er 31 uker på vei...å ha sex med samboer er absolutt ikke det samme når jeg er så hoven som jeg er, gjør nærmest vondt i en time og to etterpå og det er ikke fordi jeg nødvendigvis er tørr.. så...er det andre som har samme opphovningen eller er det bare meg??
pandabjørn Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 jeg også har vært hoven der, og det var pga jeg hadde sopp men etter en stikkpille så har jeg blitt helt fint igjen....du får stikkpille uten resept på apoteket den heter Pevaryl Depot + at jeg smørte meg med en krem som heter Daktacort men du må kanskje til legen for å se om du også har sopp....jeg viste ikke at jeg hadde det før jeg dro til legen men var veldig hoven og hadde vondt for å tørke meg
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Hei! Jeg er også sånn, etter sex hovner det opp (er vel pga økt blodgjennomstrøming) og det er skikkelig ubehagelig. Løser det ved å sex rett før vi legger oss :-) Da kan jeg bare stelle meg etterpå og legge meg, og da er det ikke plagsomt, men hvis jeg skal være oppe og gå og gjøre ting merker jeg det godt.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 hei, Jeg er igrunnen ganske hoven nedentil selv om vi ikke har hatt sex. mener det er fordi blodmengden i omådet der er så stor i forhold til før..for jeg har ikke sopp! Jeg og sambo har en litt spesiell humor så vi ler litt av det og sier at det er min "nye penis" Regner med det er noemalt å være hoven, det forsvinner etter at vi har føda tenker jeg.. Men etter sex er alt så hovent at jeg føler jeg går litt som en cowboy..sånn med en gang.. he he
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 godt å høre at det ikke bare er meg da ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå