Gå til innhold

Føler meg presset av sambo (seksuelt).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min syns det er så veldig sexy med støvletter og maser i ett sett om at han vil jeg skal ha støvletter på når vi har sex. Jeg finnes ikke komfortabel med det, og det har jeg sagt til han x antall ganger. Han har mast siden eldste ungen kom for 4 år siden. Selv om jeg sier jeg ikke vil, og ber han slutte å mase ang det, så fortsetter han.

Nå har han kjøpt støvletter til 1400 kr, delvis godkjent av meg, for å få slutt på maset hannes. Men sa klart i fra at det var ikke noe som skulle brukes ofte.

Vi har hatt sex ett par ganger med støvletter (liker det ikke), og det har nå førtt til at han vil ikke ha sex hvis ikke jeg har på dem.... Han prøvde seg her om dagen, men da jeg sa at det ble uten støvlettene, nei da var det ikke farlig da trengte han ikke...

Syns dere han presser meg? Burde ikke begge deler like det? Har prøvd å si til han det, men det går 1 mnd så begynner han å mase igjen. Føler meg som en hore der jeg ligger naken med støvletter. Har prøvd åp si til han at enkelte ting får bare bli en fantasi..

Hva skal jeg gjøre? Hadde dere gitt etter for hans press?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han presser deg og nei jeg ville ikke gitt etter.

Han kan jo ikke ture frem som det passer han.

Lykke til

Skrevet

Tar høyde for at dette kan være tull og tøys, men svarer seriøst likevel jeg.

Jeg får inntrykk av at kjernen av problemet her er mangel på respekt, mer en hva dere faktisk har på dere i senga.

Ja jeg syns han legger utidig press på deg.

Av den grunn at han nekter dg nærhet med mindre du går med på hans ønsker hver gang dere har sex.

jeg hadde følt meg veldig ukomfprtabel med situasjonen, fordi han virker mer interessert i støvlettene en partneren sin.

hadde han derimot oppført seg skikklig mot deg, hadde saken blitt stilt i et litt annet lys, syns jeg.

Om han hadde vist deg respekt og verdsatt deg, hadde vel det kansje ikke vært noe stort problem å ha på støvletter en gang i blandt?

Skrevet

For å forsvare ham først - støvletter i senga er noe av det minst ekstreme jeg har hørt om, så jeg har vel egentlig litt problemer med å skjønne hvorfor det i det hele tatt er et problem.

På den annen side forstår jeg godt at det er vanskelig å komme ham i møte når han er så umoden at han nekter å ha sex når du ikke vil ha dem på! Han burde så absolutt godta at de ikke skal være med hver eneste gang - hvis ikke, er han egoistisk og fokuserer kun på sin egen nytelse. Men fetisjen hans er vel så sterk at han ikke får ordentlig tenning uten disse støvlettene. Dette er ikke hans feil (og kanskje ingen feil i det hele tatt), men han burde lære seg å takle det bedre.

Skrevet

Det er IKKE tull, det er faktisk helt sant.

Jeg er jo glad i han og vil jo hsn skal ha det bra, men syns selv ikke noe om dette.

HI

Skrevet

Ja, forstår det.MEN du skal jo ha det bra du også!

Hvorvidt fetisjen hans er ekstrem eller ikke syns jeg ikke har noe med saken å gjøre, så lenge holdningen hans er så egoistisk som den er.

Han må kunne ha sex med deg på den måten du ønsker av og til, om han skal vente at du gjør det samme.

Skrevet

Huff, høres ut som en jeg var sammen med det. Han forlangte oxo at jeg skulle ha på høye støvletter med gigantiske høye hæler på, og musekorte skjørt, i senga! Han ville ikke ha sex hvis jeg ikke hadde på meg det. Og korte skjørt og støvletter er absolutt ikke meg.

Jeg orka ikke det presset jeg da, så jeg dumpa han. Blir irritert bare jeg tenker på det

Skrevet

Fikk beskjed av samboer for og lese dette. Er det og vanlig at dere aldrig pynter dere/ bruker sexy undertøy når dere har sex. Samboer gjør aldri dette, her er det utvaska truser det går i for det meste,muligens noen skitne sokker på i tillegg.

Ser at hun skriver at sex kun er aktuelt med støvletter på. Vi har vært sammen i snart 7 år og i 99 prosent av de gangene vi har hatt sex så er d i natura :) blir jo noe provosert når man blir beskydt for og være barnslig av henne.

Er det virkelig så pervo og syns at støvletter er sexy? Og høye hæler?

Liker ikke dere damer og pynte dere ? har likestillingen gått så langt he he.

De gangene vi har hatt sex og hun har brukt støvletter så er det som regel noe hun vil ha/oppnå med dette.

Skrevet

Hehe.

Bruker gjerne støvletter jeg. kan godt pynte meg også.

Det har ingen ting med perversitet å gjøre, eller likestilling for den del.

Det har,etter min mening, som jeg har skrevet i svar over med respekt for hverandre å gjøre.

Når en ikke blir respektert av partneren, er dt jo ikke gøy med sex heller. Tror dette gjelder for både kvinner og menn.

Skrevet

Hva faen har forresten det å pynte seg eller ha på deg støvletter med likstilling å gjøre forresten?

Skal ikkje jeg,som selverklært feminist og likestilt kvinne få lov til å ha sex med støvletter, eller lakk skjørt for den del nå?

Likestilling betyr jo bare at en er likeverdig i et likeverdig forhold. Det har jo ingen ting med hva du har på deg.

Med mindre du krever at partneren din har på seg spsielle klær dor å undrertrykke henne eller ham da. Og da handler det ikke om sex, mn om makt.

Hehe. gratulerer. Du er den første som har klart å provosere meg her på en stund.

Skrevet

Du har jo rett i det med respekt, men man føler nå at grensen for hvor mye "skitt" man skal tåle å motta fra henne er nådd.

Vi krangler om filleting, dritt som hun slenger ut og som jeg nå har begynnt å svare tilbake med samme mynt på er ikke falt i god jord. Hun kan finne på og rope høyt til meg i butikken eller andre offentlige plasser, for hun liker og ydmyke meg offentlig, eller er blandt venner., men man er blitt så vant med dette at man nesten ikke legger merke til dette mere. Hun mener jeg ikke hører etter når vi prater på tomannshånd, da er det bedre og ta det frem når andre kan høre.

Dette mener jeg er mangel på respekt, ikke rart sexen blir dårlig heller, da er sikkert og for mye forlangt at jeg gjerne ser henne i høye støvletter feks annenhver gang vi har sex,

Dette her sporet ut he he.,

Skrevet

Når jeg tenker på likestillingens tidlige frontfigurer så tenker jeg på damer som bruker kun bukser og frakker pga de ikke skal virke kvinnelig.

Er enig i det at man skal være likverdig i et forhold, man blir jo lei når alt til syvende og sist blir nedstemt av partneren

Skrevet

Ok. Er du mannen til HI eller?

Skal ikke blande meg så mye mer i deres private krangler. Haha.

Men det ser jo ikke ut som om sex er hovedproblemet deres da.

Dere må nok løse mye annet før dere kan vente å ta hverandre til himmels.:-)

Mitt råd er, legg sex og støvletter på hylla en stund og prøv å snakk om ting som virkelig er viktige. Det kan være fryktlig vanskelig å snakke om, men øvelse gjør mester på dette området også.

Lykke til.

Skrevet

Virker som mangel på respekt fra hans side i forhold til deg og dine grenser, og det er ikke bra. Personlig så synes jeg at støveletter i senga ikke er så ille...kansje t.o.m litt gøy, men uansett..hvis DU ikke liker det så synes jeg han BØR respektere det.

Det er uhørt å presse partneren til ting partneren ikke er komfortabel med, sånt hører ikke hjemme i et likeverdig forhold. Det går begge veier.

Skrevet

Ja, men det var vel mest gjeldende på 70 tallet eller? ;-)

Hehe. Som sagt. Lykke til. om dere finner ut av det,kan det jo hende det kommer litt støvlett sex din vei nå og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...