Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen her inne som egentlig ikke er så fornøyde med barnehagen de har fått plass i, men tørr ikke klage av den grunn at de er lykkelige over i det hele tatt ha fått plass til barnet sitt?
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Det er jo ikke sånn at du mister plassen om du klager... Nå er vi stort sett strålende fornøyde med barnehagen til jr, men de gangene jeg har funnet ting å sette fingeren på - har det blitt tatt veldig seriøst opp. Jeg har ved et par anlednnger mailet styreren, og hun tar personlig kontakt, forteller deres syn på saken - og hvilke tiltak de gjør for å unngå tingene senere. Det er jo kun ved å få tilbakemeldinger, at man kan bli bedre. Om det er noe du misliker, må du jo si fra. Det er ditt barn det gjelder - og du kjenner han best.
Dronningen! Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Du mister jo ikke plassen om du klager? Om ikke barnehagen får tilbakemeldinger (positive og negative) så vil de jo aldri kunne forbedre seg så det er viktig at vi som brukere gir uttrykk for slike ting. Hva er det du ikke er så fornøyd med da?
Sjokomelk<3 Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Ungen din er det viktigste som er... Om det er noe du ikke er fornøyd med ang barnehagen bør du si i fra, ting vil ikke bli bedre om du holder tett.. Dessuten er du så redd for at en klage vil påvirke om ungen din har plass der eller ikke at du er villig til å la tingene være som de er??? Hva er viktigst?? Barnets velvære eller plassen?
Mille** Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 I fjor var vi så misfornøyde at vi tok henne ut av barnehagen og så var jeg hjemme ett ekstra år i stedenfor. Snupp har nå begynt i ny barnehage, og en liten periode var det flere vikarer på avd pga sykdom, så enkelte ting skjedde som vi måtte klage på. Ble tatt veldig seriøst av styrer og gjort noe med umiddelbart. Hvis man ikke sier i fra så får de jo ikke sjanse til å forbedre seg heller. )
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Takk for alle svar, tror jeg formulerte meg feil. Selv har jeg barnet mitt i verdens beste barnehage( i følge meg da) Jeg vet også at man ikke mister plassen. Men jeg har vært i barnehager hvor jeg selv aldri ville hatt mitt eget barn, men at foreldrene ikke klager på tydelige kritikkverdige forhold..Dette er forhold som har gjort at jeg har sluttet i jobben der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå