Gå til innhold

ENDELIG !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er mannen dratt for aa hente billanet saa da kan vi hente den nye bilen i kveld, forhaapentligvis :)

Har kjoert leiebil siden april naa :( og er lei !!!

Har kjeopt denne hvis noen er interessert !

http://www.nissanusa.com/armada/

Ahhh , gleder meg til aa faa den i hus :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er digg med ny bil ja, det er helt sikkert!! Vi kjørte også div lånebiler i sommer mens vi ventet på at vår bil skulle komme, og selvfølgelig var den en mnd forsinket i tillegg! Typisk...

Så ut som en stor og fin familiebil det der. :o)

Skrevet

Ja, er en 8 seter saa den er stor nok iallefall :)

Her har vi ikke ventet paa bilen , men paa papirmoellene som maatte igang for aa faa laan, sertfikat, osv .... Har tatt utrolig masse tid og er vel egentlig forberedt paa at naar mannen naa henter laanet saa maa bilforretningen ha noen fler papirer....

Er forsaavidt fornoyd hvis den kommer foer helgen for da kommer mannens foreldre paa besoek og det hadde vaert goey aa faa alle inn i en bil. Vi bor litt uti oerkenen saa det hadde vaert greit :)

Skrevet

vil han ny bil jeg ooooog... hihi.. :o)

gratulere så mye med nye bilen, kose dere og håper dere blir fornøyd! :o)

Skrevet

Grattis, den var kul. Er biler like dyrt der som her i Norge eller?

Skrevet

Coooooooooool:)

Skrevet

Bil er veldig mye billigere her.

Vi har kikket paa flere biler her nede, baade brukte og nye.

Denne bilen ny koster va 250 000 kr, 2006 modell kunne vi faa til ca 200 000 kr og 2005 modell til ca 150 000 kr.

En toyota landcruiser her nede ( som er stoerre enn den hjemme ) koster ca det samme som den vi naa har kjeopt i de forskjellige aarsmodellene.

Da pappa flyttet ned hit kjoepte han en BMW 740 og en ford Mustang Cabriolet, begge et aar gamle for ca 300 000 kr tilsammen :)

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

ååå så gøy:-)

Mannen min snakket faktisk om den bilen her en dag, at den var så fin og hadde stor plass hehe:-)

Gratulerer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...