Dronningen! Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 God morgen. Har du fyllt opp Steltonkanna?
prekæs Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Den er fyllt opp og i ferd med å bli tømt. (utover bordet, i tillegg til i koppen... bælverket) Skal klage igjen i dag. Må kunne gå an å helle av en kanne i normalt tempo. Ikke sildre ut kaffen i tynn stråle. Noe så irriterenes. Å bli anbefalt og betale for Mercedes, og ende opp med en Trabant til samme prisen. Jeg har en ekstra tut, (den jeg trodde du mente) men den kan ikke stenges. Ellers skal jeg rekke "alt" i dag. Skal til hovestaden.
prekæs Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Du må ikke minne meg på termosen sånn på morran. Da glemmer jeg å hilse. God morgen:)
Dronningen! Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 Synd med kanna, du er nok litt kjapp på lanken og litt mye knekk i håndleddet. Strekk ut leddet og hell sakte:o) Skal du til hovedstaden? Vi skal til Prekæsland, kanskje vi sees på veien? Møtes halvveis i Son feks:o) Ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå