Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Lille gutt og jeg har akkurat stått opp, nå ha vi spist en youghurt, og ser tegnfilm på Tv2, han sitter i stolen under et pledd og jeg i sofaen - venter på at det skal bli godt og varm fra ovnen. Når jeg har våknet litt mere skal det ryddes og vaskes litt her, klær skal vaskes og henges opp. Også skal jeg og sønnen bake kaker, brownies og muffins..
Mamman til kasper og Elise Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Idag skal jeg ta sol og trene, så hente sønnen min hos tanta si så skal vi til ei vennine.. og ikvels skal jeg leie meg en skikkelig jentefilm og slafen på sofaen:)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 I dag skal jeg ut med begge jentene mine...hvis barnefar ikke blir med så blir det første gangen jeg er ute med begge to! (vesla er 1 mnd) Må hente passet til stebroren min som han glømte igjen der han overnatta, og så kanskje shoppe litt. Men nå skal jeg dusje...leeenge siden sist for anbefalingen var at ammende ikke skulle dusje her i Oslo, men jeg holder ikke ut lenger!
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 har akkurat stått opp vi også.. har ikke fått fyra opp enda, men tror jeg skal det.. bare for å få litt ekstra lunk her.. ungene spiser frokost og ser på tv, jeg chatter litt.. og har att på oppvaskmaskinen alt.. skal også vaske litt klær i dag. også skal vi en tur til byen i dag.. tror jeg skal få støvsugd huset også.. ellers har vi ikke så mye planer..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 I dag skal jeg til ett Tun der vi skal overnatte,og feire at svigerinna/venninna mi og mannen giftet seg i går, De som driver Tunet har laget piknik kurv til oss så da skal vi på tur først... blir koselig:) og så middag på kvelden..
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 I dag skal jeg vaske klær som henges ut til tørk, vaske vinduer og kaste sommerblomstene mine :-) Er aleine helt til i morgen kveld, siden gutta er på hytta. Må gjøre noe fornuftig også.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Pappa og snuppa er reist ut... Jeg og snuppen skal og ta en tur ut snart.. og i kveld skal jeg forlove meg og bare kose og slappe av! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå