Gå til innhold

diare hos de små..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 1 år har i to dager nå hatt masse diare. Det kommer hver gang han putter noe i magen, og litt utenom også. Når oppsøker man lege? Prøver å få i han nok væske. Noe annet å tenke på?

( vi bor ikke i oslo.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 1 åring har hatt løs avføring i fjorten dager nå, noen dager diare 3-4 ganger om dagen. Han spiser og drikker som før og er ellers i god form. Noen mener det er pga tennene, men jeg syntes dette har pågått litt for lenge nå.

Spiser han greit?

Skrevet

spiser mindre enn vanlig, men allmenntilstanden er bra. Har vel skiftet 5 bleier, strømbebuker og bodyer bare i dag.. er nok mer enn tennene her, men noen reagerer jo på det også. Han hadde en episode med sånn du beskriver for en tid tilbake og det pågikk lenge.. men når de spiser og er fornøyde er det jo bra :o)

Skrevet

Ja ikke sant, det er jo mye nytt de spiser nå også, kan jo ha en innvirkning det også. Fikk time hos legen mandag jeg,greit å sjekke ut før han begynner i barnehagen.

Skrevet

Min lille gutt har hatt løsmage i 4-5mnd han må skifte boddy og strømpebukse flere ganger om dagen og skifte på senga hver eneste dag + at jeg må vaske dyner og puter flere ganger i uka!

Legen finner ikke noe galt med han har sjekka han for mat,melk og alle andre ting som det er mulig å være allergisk mot , finner ikkeno...

Så vi bare må vente på at det går over, han er jo i fin form men jeg skulle seriøst hatt en medalje i klesvask!

Søstra var sånn hu og men hun tålte ikke melk så da gikk det over da vi slutta med det, har prøvd det å på lillegutt, men ble ikke no bedre...

Så det trenger ikke å være no galt, noen er bare veldig løse i magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...