Nicita73 Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 lørdagsmorgen;) Nå sitter jeg her godt under teppet med en varm kopp te,mens lillegutt diskuterer iherdig med lekene sine.Skal si jeg gleder meg til morgenduppen vår. Ønsker dere en superduper dag:)
mayaya Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 hehehe høres ikke så aller verst ut heller da! Her er det fredagskveld ennå :-D tenk det da!
Mamman til Mina og Sara Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Mini har nettopp fått mat og sover igjen, er bare jeg som sitter her lys våken og venter på at sambo og barn skal våkne igjen
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Vi har også vært oppe siden kl 6..... så langt fått med oss Dora og Supertrioen på Nick Jr. Her blir det derimot ikke noe formiddagslur så vi får nok bare holde ut til i kveld vi...... Gjeeeeeesp ;o)
vi blir 4 :o) Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 joda.. lillegutt står stort sett opp rundt 5.. nesten terror for min del., som for et år siden lett kunne sove til 12 på en lørdag.. )
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Overraskende kvikk var jeg da tantes lille øyensten kvitret "danteee" fra naborommet. Nå sitter vi i sofaen alle tre og koper litt med kaffe, kakao og kanelboller. I dag kunne vi til og med tenne stearinslys i vinduene. Lenge siden jeg har stått opp mens det enda var mørkt ute. Godt å komme seg opp tidlig synes jeg. Sette over kaffen, ta det helt piano, bli oppdatert på nyhetsfronten og pusle med litt forefallende. Men for all del - jeg hadde sparka meg selv ut av senga dersom jeg kunne få sovet liiitt lenger ;-) God lørdag
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Det skulle selvsagt stå IKKE sparket meg selv ut av senga!
yasmina Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Her er vi oppe, men ikke foer halv sju norsk tid, halv ni her nede. Jeg og eldstemann sov helt til halv ni begge to Er ikke saa ofte han sover saa lenge.
Mille** Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Urk, her har vi stått opp flere ganger i natt, kjenner jeg begynner å få et skikkelig hat-forhold til den jæ.... smokken som går i gulvet X antall ganger, etterfullt av et hyyyyyyl på naborommet!! Kl. 07.10 var det bare å krype ut av senga og inn på badet etter ibux for deretter å bøtte innpå med kaffe. Magesår here I come!!! Ha en fin dag du også, humøret mitt stiger nok straks jeg har fått kvota med kaffe. ;o)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Nå er jeg stygg altså.....sorry:o(( MEN når jeg leser hvor tidlig dere er oppe.....ja,jeg skal ALDRI klage. Jeg vekka minsten kl 08 i dag tidlig.Må vekke han....slik at vi ikke kommer helt på tur med formiddagsluren. Han legger seg 19.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 0550 startet dagen her :-) Pleier vanligvis å være 6.30. Synes det er greit vi da. Da får vi brukt dagen skikkelig :-)
lille je Skrevet 20. oktober 2007 #12 Skrevet 20. oktober 2007 Her våkna lillemann kvart over sju, men lå nesten en time på armen min og "kosa" (les: kløna meg i ansiktet). Da sto vi opp hele hurven, og laget frokost med rundstykker, leste aviser og drakk kakao. Og nå sover lillemann igjen:) Får mye ut av dagene når man har små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå