Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Nå sitter jeg her i midt på natten og koser meg med Grans Juleburs på glassflaske... =)=) og brødskive med fiskekaker NAM!! får ikke sove mer, veldig synd siden jeg skal på jobb kl 08... kommer til å bli trøtt ja.... :/
EnLitenPrins Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Åhh..Misunner deg! Julebrus på glassflaske er det beste jeg vet!!! Slår til og med cola light det alså!
Ranveig R Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Det høyrdes faktisk vanvittig godt ut, til tross for at eg ikkje er kjempefan av julebrus... Sjølv er eg overlykkeleg for at eg fann pepperkaker på Ikea her hin dagen :-D Har leita og leita sidan den første julemarsipanen kom i butikken, men har dei pepperkaker? NEI. Men Ikea har )
Kahbean Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 De har da pepperkake på mange butikker. Kjøpt på Obs tidligere i uka jeg
Amanda- Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 favoritt julebrusen er jo lerum sin.. de har den kun på små flasker her enda... MEN de store kommer sa butikkdamen *vente* no sitter eg med julebrus og kakemenn med sjokolade.. tidlig.. ja men.. mmm så godt! =)
Puselure Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har kjøpt Dahl`s sin julebrus i dag, skal kose oss med den i kveld. Gleder meg så sinnsykt!!! Den er så god:D
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Åååh kjøpte den brune julebrusen i går...Den Hamar Lillehammer sin...den er så gjennomført god den=))
Solskinnstrall Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Julebrus er jo kjempedigg- men syns den er best i lett varianten. Men den er jaggu vanskelig å finne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå