*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Hadde musikkquiz her i kveld med et par venninner.. Så spilte jeg sangen din - The One - og hun klarte å gjette riktig på hvem det var som sang... Og hun har hørt meg spille den én gang før, for lenge siden! Stemmen din er fantastisk!
Monajenten Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Åhh tusen tusen takk!!!!! :-) Så artig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå