Northernlights Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Tenk at det er 2 år siden jeg ble satt igang for tidlig pga svangerskapsforgiftning, og fikk verdens herligste lille nurk i armene. "Feisty" var ordet legene beskrev han som den dagen. Og det har han fortsatt å være. =o) Kruttønne,kosegutt,vittigper og lillebror til 5 søsken;det er minstemann og attpåklatten min i et nøtteskall! Hipp hurra for deg,lille venn!!!
Northernlights Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Takk,takk =o) Egentlig juksa jeg kanskje litt, for det er jo bare i Norge det er den 20.oktober akkurat nå. ;o) Vi feiret i dag. Han fikk 3-hjulssykkel fra grandma og pappy, garasje fra gudfaren sin, og div biler og enda en garasje,votter og lue fra oss. Vi bygde sånn swingset ute for noen uker siden, og det er vel egentlig gaven hans fra oss...men han måtte jo pakke opp noe også. =o)
NessaS Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer så mye med toåring. =) Og velkommen hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå