roannima Skrevet 20. oktober 2007 #1 Skrevet 20. oktober 2007 Om noen er interessert. . . . Send meg en PM
hege desember baby Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 hei. kan du sende meg en pm på hvor mye du tar o.l?
roannima Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2007 Hei hege!! Får ikke til å sende deg PM da innboksen din er full:)du må slette der før jeg kan sende deg post:)
roannima Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2007 glemte å si at dere kan velge farge selv :-)
roannima Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2007 Hei:) den er relativt kort. . . . Ca en uke med levering:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå