jordbær mathilda Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Mannen min og de eldste jentene var i Østeriket i høstferien. Min eldste datter var så uheldig å brekke armen da hun sto på ski. Det var et komplisert brudd i albuen så hun ble opperert på et sykehus der nede. Saken er den at hun har kommet hjem med armen gipset og et brev fra legene fra sykehust med innstrukser på hvordan videre behandling skal gjøres. Gipsen skulle skiftes en uke etter hun kom hjem, slik at det kunne tas nye bilder og opprasjonssåret skulle luftes. Legen her hjemme sa at det slett ikke var nødvendig, tok bare nye bilder og sa at alt så ok ut. Hun har en veldig tung gips, så hun ønsket en letter gips. Men niks, ikke på tale sa legen. Hun har opperert inn to pinner inn i albuen som skal fjernes om 4 uker, legen i Østeriket sa at det skulle gjøres ved full narkose, men her hjemme sa de nei, det er så fort gjort at det er ikke nødvendig. Min datter har hatt ekstremt legeskrekk, men har kommet seg mye i det siste, nå er jeg redd dette kommer til å skremme vettet av henne. Jeg kjenner jeg blir veldig provisrt av legene her hjemme som bare gir f... i hva legen som faktiskt har utført opprasjonen sier!!!
Northernlights Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 De har kanskje andre regler i utlandet, men jeg vil tro de bedøver et barn skikkelig for å ta ut pinnene?? Man trenger ikke full narkose for sånt,om det er nok å legge dem i lett narkose. Det gjorde de med min nest yngste sønn engang. Han er livredd leger og sykehus, og måtte sy en lillefinger etter et åpent brudd da han var 5 år. Ikke tale om at han ville samarbeide, så de ga han ei sprøyte,og sydde han sammen under lett narkose. Gikk helt fint det =o) Spør flere spørsmål når du snakker med legene i Norge. Og har hun skikkelig legeskrekk, snakk med dem om det også. De må ta ta hensyn til at det er et barn? God bedring til jenta di =o)
jordbær mathilda Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Noen som har opplevd det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå