Gå til innhold

Synes det er så merkelig ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

her inne:-)

Får av og til følelsen av at alle her inne er myyye gamlere enn de er.

For eksempel dette med at når det er snakk om melkeprodukter, så er det mange som sier de har blitt oppfostret på melk og de har ikke tatt noen skade av det. Så sjekker jeg profilen, og mennesket er bare såvidt 20 år!!

Jeg vet at både min mor og mormor ALDRI hadde gitt en baby ku-melk, og jeg er over 30 år... min mormor var bondekone, sa at kumelk var for kalver. Dette visste de på midten av 1900-tallet også.....Så da lurer jeg på; hvor kommer dere fra dere som har blitt oppfostret på kumelk??

jeg fikk forresten mme (var sikkert mest vanlig på70-tallet), min søster som er 12 år yngre fikk mm:-)

Ikke ment som hets mot noen altså, ååå dette ble fryktelig rotete ...best jeg er anonym;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 26 år, fra Østlandet, og fikk morsmelk til jeg var 10 mnd ca. tror jeg fikk kumelk rett etter det. Står i boka mi at jeg fikk grøt og annen fastere mat fra 4 mnd.

Skrevet

kumelk her......fra rundt 6 mnd, brukte visst mme fram til da

Skrevet

Ja det er greit nok det, går vel fint an å gi kumelk fra 10 mnd alder når man har fått mm de første månedene:-)

Jeg tenkte først og fremst på de som sier de har fått kumelk hele livet(ikke mme) og bare er 20 år...

Skrevet

Vel jeg er 27, og vet at min mor gav erstatning, NAN. Men hun vannet også ut vanlig melk, hvilken alder jeg var da er usikkert. Har uanset ikke skrevet inne her før å sagt jeg var fora på vanlig melk. Fikk fast føde fra 3,5 mnds alderen..

Men tror faktisk ikke alle hadde tilgang til erstatning, uansett mulig det var dyrt.

Nei selvsagt gav dem ikke kumelk, de ga gjeitemelk....

Skrevet

og jeg , HI, fikk også fast føde fra ca 3 mnd alder:-) har ikke tatt så mye skade av det tror jeg:-/

Skrevet

synes bare mange høres ut som de er 100 år gamle..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...