(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Vil bare si at jeg bestilte et bilde av lille på lerret fra eurofoto.. jeg er selvfølgelig en fantastisk fotograf så utfallet ble heeeeeelt fantastisk. Nej, seriøst altså ..det er helt fantastisk bra. Bildet er helt rett belyst, det er tatt på toget mellom oslo og gjøvik ett sted, og hun stirrer ut vinduet. Selvfølgelig er den perfekte lille ungen min reflektert i vinduet så du ser henne to ganger på samme bilde.. ahhhhhhh... Det er nesten så jeg må legge det ut her. Hehe. Uansett da... foto på lerret blir sikkelig fint om det er et bra bilde. Synes svart hvitt er fines jeg da. Julegavetips kanskje?
mayaya Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 jepps. har et fra eurofoto jeg - knallbra!
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 hm, hva med 2 minutter på albumet ditt?? kom igjen, blir jo nysgjerrig etter å se lille stink'ærn på toget:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 kjipe... Ja, det skulle jeg ha gjort i 2 minutter var det ikke for det faktum at DIB suger i dag. Får bare den stygge error-beskjede. Hmf.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 okidooki, Stink.. vi har det tilgode.. hvilken størrelse bestilte du? Lurer veldig på å ordne noe sånt jeg og ..(I likhet med deg er jeg en knakende god fotograf )dessuten har jeg to fantastiske smågutter som motiver..))
mayaya Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 jeg synes personlig de kvadratiske gir tøffest resultat, jeg :-)
mayaya Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 ps. husk at noe av motivet går med til å dekke "sidene" på ramma da :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tror jeg bestilte det 30 x 40 jeg. Var det som passet best til bildet mitt. det er tatt liggende med digital speilrefleks. Gud, jeg er så teit fornøyd altså. Tror jeg skal bestille to litt mindre å ha ved siden av..også jeg som synes det er litt snålt med masse bilder av ungen på veggen. Har jo snart stua full.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2007 bildet mitt fikk en liten hvit kant oppe og nede (under da) fordi jeg måtte få hele haken hennes inn i hovedbildet. Det gjør ingen ting..det synes ikke i det hele tatt. Bildet mitt passete ikke kvadratisk fordi da ville ikke hele refleksjonen hennes ha syntes. Sidene er helt "grå" eller farget av motivet da..men vanskelig å sjelne noe annet en fargen fordi det er sort hvitt og bare genser eller togruten.. Ahhh. Gud altså. Jeg er så fornøyd.
mayaya Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 hmm... kjøpte du den som skal i ramme da eller? jeg har det som er trekt utenpå en råramme...
Kosel Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 takk for tipset! (visste ikke at jeg kunne bestille sånne på nett) Blir julegaver her i gården det gitt:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. oktober 2007 Nej, er trekt utenpå ramme ja. Skal ikke i ramme. Det går jo ann å "forminske" bildet inne i programmet sånn at hovedmotivet kommer mer til rette på selve hovedbilde.. den hvite kanten er vel ca 1 cm bred på toppen og på bunnen av kantene. Synes ikke på veggen iallefall.
mayaya Skrevet 19. oktober 2007 #13 Skrevet 19. oktober 2007 ok... men da har du det blankt over og under da? jeg zoomet inn mitt otiv og fikk litt av omgivelsene rundt kantene :-) enkelt og gøy da!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. oktober 2007 hehe..nej mesteparten er dekket av motivet på kantene, men som sagt det er ca 1 cm blankt da (det jeg mente med hvitt på kantene oppe og nede) Hehe. Motivet mitt er såpass nærme at toppen av hodet til lille går litt over kanten oppe og haken er 1 cm unna kanten nede.. Så måtte forminske litt, fordi det ville vært teit med haken på kanten under.. hehehe..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. oktober 2007 #15 Skrevet 19. oktober 2007 Får vi se eller? Har lurt på å bestille det, men er så usikker? Kan du ta bilde av det?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. oktober 2007 tja, det er bare at jeg er så negativ til å ha bilde av lille på nett.. og akkurat nå virker ikke bildegreiene til dib alikevel. Uansett da, så synes jeg du skal ta sjansen om du har et bilde du synes er virkelig bra av ungen din og som du blir glad av å se på. Tror du har angrerett om du ikke liker det. Ikke sikker men...
mayaya Skrevet 19. oktober 2007 #17 Skrevet 19. oktober 2007 det blir utroolig pent altså! ser veldig proft ut! jeg har dessverre mitt hengende hjemme i norge, ellers skulle du ha fått se det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå