Gå til innhold

argh jeg er dum jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

slo opp en gammel eks på nettet og nå går jeg bare og lurer på hvorda ndet gikk med ham. er egentlig ikke noe interessert i å ha ham tilbake, men forholdet var veldig prega av det jeg oppfattet som løgner og nå lurer jeg så voldsomt på hva som var sant og hva som ikke var det.

slo ham opp i skattelista også og da virka mer og mer av historiene hans til å faktisk ha en rot i virkeligheta.

 

uff, tror jeg er født med grønn nese jeg

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, grønn nese????

 

Tror jeg ville ha malt den grå, det passer bedre til deg.............;-)

Skrevet

hehe hadde vært mye sunnere også:)

Skrevet

;0)

 

Til og med jeg Googler gamle venner/kompiser/kjærester :))

Gøy å se hvor de står i dag ;)

Og har fått meg noen overraskelser jeg og;))

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...