Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 For nå skal vi på sykehuset på mandag. Og jeg kjenner at jeg gruer meg... synes det er vondt å se gutten er sjuk, sliten og medtatt for tiden.. Gruer meg for narkose For oppvåkning For at det er vondt For at han ikke skal spise noenting på mange uker, og den sorgen vi kjenner på grunn av det... For at jeg leverer minstemann i en barnehage som ikke fungerer, som jeg virkelig trenger nå..... *trekker pusten veeeeldig langt ned i magen*
Plutseliten :) Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hei du tapre mamma! Jeg heier og tenker på deg,og tenker at nå får gutten din det bedre. Legene er flinke,og både knapp og peg er en god løsning på problemet hans. Skjønner veldig godt at det blir tøft,noe av det tøffeste når barna må gjennom operasjon og se dem så små og sårbare og det eneste vi vil er å ta bort alt det vonde. Det jeg har erfaring med,er at inngrepet er greit,såret blir lite og smertelindring er noe sykehusene kan. At han ikke kan spise på mange uker strider jo imot en av våre primære oppgaver..nettopp å gi barna mat. Prøv å tenk på at han får det,bare i en litt annen form...og tror også at han ganske raskt kan begynne å spise noe...av de ting han ikke reagerer på. Er det ikke mulig å få endret noe i den barnehagen? Snakke med styrer? Noen der må jo ta ansvaret for å følge han opp...kontakt barnehagekontoret kanskje....Trist du samtidig også må ta den kampen. Ønsker dere masse lykke til,og mange varme klemmer sender jeg til deg
Natteravnen* Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Heia-heia-heia! Jammen har du og dine hatt mange vanskelige månader i det siste, og sikkert også før den tid. Må vere frytelig å sjå guten sin slik han er no, men håper at det kan føre til framskritt for han og at han blir bedre etter kvart. Det er nok tøft. Vi tenker på deg og dine, veit det er ei mager trøst, men...... Kan du finne en annna barnehage/ dagmamma til minstemann? (om du hadde vore her i vest so skulle eg meir enn gjerne hatt han her med vesla på dagane! c",) ) stå på, det kan kanskje bli bedre snart! klem!
dritgrei hei hei! Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 hei kjære deg - jeg tenker på dere ofte og mye! Klart du gruer deg! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg, for jeg syns også at det er skummelt med den narkosen, og jeg skjønner at selve inngrepet skremmer deg. Alt det andre har jeg ikke mulighet til å sette meg inn i, annet enn at det må føles rart å ikke mate ungene sine med annet enn noe gjennom en slange. Jeg blir trist av din historie om barnehagen, det skal ikke være sånn, og jeg vet du har jobbet mye for å få det til å rette seg - da er det trist når ingenting skjer! Jeg heier og heoer og heier på deg, og på dere, og håper at det kommer frem. i alle fall noe av det! Du er flink og sterk! klem fra
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 aries69 Takk for tilbudet:)))) Tenker å endre barnehage, men tror ikke jeg får ny plass før til høsten.... Spesped har tatt kontakt med bh og gitt dem retningslinjer for hvordan de bør opptre....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg heier også! Krysser alt jeg har for at det blir bra til slutt og kan signere på at det hjelper å snerre!!!
Gummelillan Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Stoooooooor varm klem oversendes herved. Og skal heie som en gal i morgen! Så skal du se at alt blir superduperbra til slutt!!!!!!!! Men du, det med den barnehagen som ikke fungerer i tillegg til alt annet høres helt håpløst ut. Er det noen alternativer der dere bor??
Dailis Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg tenker veldig mye på deg. Synes du er utrolig tøff som tar alt dette du må ta om dagen, og alt du får ved siden av. God klem og masse lykke til i morgen!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg heier, har lest historien din i en annen tråd. Kjemepelykketilklem fra meg=)
Trollmora Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 I dag skal jeg heie masse på deg og lille supergutten! Lykke til med inngrepet i dag, håper at det blir bedre for ham etter hvert. Dere får bruke litt fantasi med kjøttkaker som triller ned i slangen, etterfylt av masse iskrem og snop ) Synes det er ille at barnehagen ikke fungerer. Mitt eneste råd er å ta det opp med styrer og personalet. Går det an å ta ett møte med deg, spes.ped, styrer, faglig veileder og pedagog på den avdelingen han går i? Bare sånn at dere får diskutert de tingene du mener barnehagen må forholde seg til, problemstillingen sett fra begges synsvinkel. Dialog er oftest den aller beste måten å løse konflikter på, og barnehagen bør strekke seg langt for å få ting til å fungere for barnets beste! Stor heiaklem til dere )
♥Snulder Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Heier litt for deg jeg også!!!!!!!!!!!!
Milli Vanilli Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg heier jeg også!! Håper det går bra, krysser fingrer for det. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå