Gå til innhold

Ahhhh.....da er kåken tømt for unger og gubbe :-DDD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soooov. og les. Og spis. Ikke stress med noe.

Skrevet

Ååå, deilig!! Har ikke hatt det sånn på over 4,5 år...

Skrevet

Har visse ambisjoner om å både rydde/vaske hus i morgen og drikke meg passe lett beruset på kvelden......men skal koooooose meg. Først skal jeg få meg en lang herlig nattsøvn uten å bli vekt kl 5.00 av minsta som da pleier å være både tissevåt og tørst.

Skrevet

Hehe, da kan jeg vedde ræven min på at du våkner kl. 5 likevel og ikke får sove igjen. Det er typisk når man ikke MÅ stå opp!!

Skrevet

Stakkars jente, jeg trenger i hvertfall en slik helg i året jeg....en helg alene og en helg alene MED gubben. Såpass bør man kunne unne seg selv om man er mamma og "kjerring" ;)

I mitt tilfelle er det i hvertfall praktisk mulig å få til takket være min fantastiske mann og fantastiske besteforeldre. Føler meg svært heldig i grunn og takknemmelig.

Skrevet

Samma her! Jeg har ikke hatt ei helg helt alene på tre hundre år... Så nu var det på tide ja!

Ut og riste på røven i morra altså? Hmm, si ifra hvor du skal da, så jeg kan unngå den plassen.. Hehe.. ;)

Skrevet

Tja....ingen planer om å stikke ut egentlig, men skal aldri si aldri ;)

Er jo jææææævlig langt fra byen og koster jo en formue å ta taxi hjem på natt/helg...men får se. Kan hende jeg stikker ut og camper hos mamma som bor litt nærmere by`n. Hun sa jeg bare skulle ringe og si fra hvis vi kom på at vi skulle ut så skulle hun re opp gjestesenga til meg.

Unngå meg??? Jeg er jo bare festlig jeg når jeg er ute på "druen" :-DDDD Bitch-faktoren har roa seg ned med åra :-DDD

Aner ikke hvor folk går ut for tida i grunn...har jo kun vært ute en gang siste året og da bomma jeg kraftig og havna oppi et fjortismareritt utav helvete...skal prøve og unngå det denne gangen hvis det blir å stikke ut. Men har et par stykker som kommer her som kansje er LITT mer oppdatert i forhold til hvor det er godt egna for rævristing for "voksne kjerringer" :-DDD

Skrevet

Hehe, regner med det er Mocca du snakker om? Havner alltid dit vi... Greit at det er fullt av fjortiser der, men det er jo eneste plassen der det går an å riste på røven til ordentlig musikk. Men kanskje man skal prøve noe nytt ikveld....? Hmm...

Så rart det er å være helt alene... Sov til halv ett idag jeg... =S Og nu sitter jeg her da, foran maskina, Roxette i spilleren. Har ikke dusja eller ordna meg eller noe.. Bare slækkings. =D

Men det er jo så tomt og stille... =S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...