Gå til innhold

20 % rabatt på et kjøp på H&M?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slik kuppong hvor det står at jeg får 20 % rabatt på et kjøp innen desember...

Gjelder dette 1 plagg, eller et kjøp (mange plagg, men betaler alt samtidig)? Hehe..Dumt spørsmål, men usikker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også lurer litt på dette! Jeg tror det er et kjøp, altså mange klær man betaler samtidig. Hvis det hadde vært ett plagg hadde det vel stått det og ikke "kjøp"????

Skrevet

Ja, da skulle det vel stått 1 plagg... Hm.

Noen som vet?

Skrevet

Det skal være på ett kjøp.. Så du kan handle mange plagg og få 20% på hele kjøpet. Men det gjelder kun babytøy...

Er ihvertfall det vi har fått beskjed om vi som jobber der...

Det står nok litt utydelig.. Men bare stikk innom en butikk å få det bekreftet...

Skrevet

Jeg benyttett en sånn for noen uke siden og da var de som jobbet der veldig usikre. De hadde ikke tatt imot sånn før, men de ringte og undersøkte. Fikk 20% på hele kjøpet.

Skrevet

oh la la, da skal jeg inn å shoppe noe mer;) Har en sånn jeg også.

Skrevet

Hvor har dere fått en sånn kupong da? skal handle inn endel babytøy snart og 20%rabatt kommer godt med nå før jul =)

Skrevet

Hvor får jeg tak i en slik kuppong?

Skrevet

Jeg fikk 20% på et helt kjøp, iallefall..

kupongen fulgte med et Gravid-blad tror jeg...

Skrevet

Da jeg ikke er gravid, tenkte jeg det kunne være greit å bruke den på juelgaver... Men vet dere hvilken størrelse det går opp til? Hva regnes som babytøy? Opp til et år?

Skrevet

Opp til str 86 :) altså 1 år!

Skrevet

Jeg fikk for hele kjøpet, dvs for x antall plagg. Men de var litt usikker, men de tolket det slik som dere sier...et kjøp og ikke et plagg. Har en til sånn, og skal nok ta meg en tur til. Skulle kjøpt flere ullbodyer i små størrelser, men de har jo aldri noen i str 56... har tidligere bare fått små barn, så regner med denne og er liten... og trenger noen bittesmå som ikke er så dyre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...