Gå til innhold

Slik klarte jeg å bli gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på Bli gravid en stund, så tenkte nå som jeg skal vandre videre jeg ville dele min erfaring denne ppen det klaffet, med dere som enda leter etter spiren:

Dag 1: Mensen!!

Dag 13: ELslim

Dag 14: ELslim og sex, soldater på overnatting:) Pute under rumpa

Dag 15: Pos ELtest og sex på mårran

Dag 16: Neg ELtest og ELsmerter, Tempen steg

Dag 19: Kjenner noe venstre side mage

Dag 20: Vondt venstre side mage

Dag 21: Vondt i mage da jeg var på jobb

Dag 22: Trøtt og blod på papir på kvelden

Dag 23: Brun utflod, og blod på papiret rundt lunsjtider

Dag 24: Blod på papiret

Dag 25: Pitte pitte litt blod på papir, negativ Gtest

Dag 26: Brun utflod

Dag 27: Positiv Graviditetstest og stormende jubel (svak pos)

Dag 28: IKM og positiv digitaltest

Symptomene har kun vært at jeg har kjent noe i magen, og jeg har følt på meg at denne gangen var jeg gravid. Rart egentlig....

Som dere ser var det ikke mye sex som skulle til (samboen jobber offshore). Eneste som ble gjort var å ligge høyt med beina og ikke gå på do før dagen etter...

Jeg har tempet hele perioden, men har kun sett tydelig stigning etter EL, etter det har det gått både opp og ned....

Håper det klaffer for dere snart og!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med spire og lykke til. Takk for "oppskriften" din. Håper det klaffer for oss snart også. He, he. :)

Skrevet

ååh. ble litt optimistisk jeg nå :) har også hatt litt blod på papiret (lett blødning) fra den 16.. Veldig ulik min vanlige TR, men siden det har vart noen dager var jeg sikker på at det var TR likevel.. har IKM 21 eller 22, og mange symptomer!! (de fleste faktisk..) testet neg. på gtest i går.. kansje ta en ny om noen dager da..? *håper så sterkt*

Skrevet

Gratulerer masse!

Og tusen takk for masse info! Min temp går også opp og ned etter den tydelige el-økningen, så nå ble jeg litt håpefull!!

Håper du får en kjempefin graviditet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...