Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som går på sats..er dere fornøyd med tilbudet du får til den prisen? jeg har aldri gått der, men liker at det er mye å velge mellom av apparater og at det er stort og åpent...vurderer å melde med inn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd - vi har bedriftsavtale så da er ikke prisen så verst heller, men har også vært medlem uten den avtalen. Rent, pent og ryddig, godt tilbud og sentralt ifht meg :o) Servicen varierer litt fra senter til senter (jeg har 2 å velge mellom i min by), men generelt fin syns jeg.

Skrevet

er det like stort og åpent på alle senterene? liker ikke at det er lite og trangt

Skrevet

det er mange forskjellige senter, og de er litt forskjellige ja. Hvilket/hvilke er det du sogner til da? så kan jeg kanskje si litt om dem :-)

Skrevet

bor i bergen... tenker på å satse på den rett over bystasjonen;) har ikke vært der å sett

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Trener for det meste i gruppe, da helst spinning. Går også endel på step, step/styrke og stramoppuls.

Har ikke trent noe særlig i selve studioet, men det ser bra ut og jeg har fått god veiledning der.

Skrevet

er minst kjent med de i bergen dessverre, mer hørt mye bra om lars hilles gate :-)

Skrevet

ok=) takk for svar!

noen andre som vet om den over bystasjonen?

Skrevet

men om du skulle lure på noe annet, ang timer el.l. så bare rop :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...