Gå til innhold

HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff. Nå begynner jeg og bli litt bekymret. Har kjent liv hver dag i halvannen uke nå. Men i dag tror jeg ikke jeg har kjent noe liv. Var hos legen og lyttet til babyen i dag tidlig. Hjerterytmen var på 128. Jeg syntes dette var litt lite jeg da. Men legen sa det var helt normalt. Har hatt en del kynnere i dag også. Ikke vonde, men ubehagelige. kan kanskje være at jeg har stresset litt mye i dag. Vært tidlig oppe, vært på kjøpesenter og rett på jobb og akkurat kommet hjem. Sitter bare og venter på og kjenne noen dytt og spark. Noen som kan berolige meg litt, eller? Så jeg kan klare og sove i natt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også dager hvor det er nesten helt stille... Har med hvordan babyen ligger.. Om h*n sparker mot ryggen, så kjennes det mye mindre enn om h*n sparker forover. :)

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Sikkert ikke noe som er galt! Jeg har kjent liv hver dag i mange uker, men må innrømme at det kan variere veldig hvor mye liv jeg kjenner. Noen dager er det mye, andre dager er det nesten ingenting. Syns det virker inn på babyen hvis jeg har det travelt, kjenner mer liv når jeg tar livet med ro.

Tror du skal slappe mer av, og drikk noe kaldt og søtt. Også mulig at babyen har snudd seg og sparker innover og ikke mot magen din. Vet ikke hvilken uke du er i, men er du i mindre enn uke 23 kan de ikke gjøre noe fra eller til. Da ville jeg avventet situasjonen, og ikke stresset med ekstra ultralyd. Er du kommet lenger enn uke 23 ville jeg sjekket det mer opp.

Lykke til! Du får holde oss oppdatert!

Skrevet

Hadde villet sett det an til i morgen jeg... Men du må gjøre som du syns, er du veldig usikker, så ring å hør med føden. :)

Har hatt noen sånne dager jeg også. :) Men så plutselig blir det full vigør inni her igjen. :)

Skrevet

Ja, jeg får se det ann til i morgen. Jeg har jo faktisk hørt hjertelyden tidligere i dag. Så jeg burde kanskje bare slappe og og ikke tenke så mye på det.

Skrevet

Har ligget og trykket og dyttet en del på magen en stund nå. Får noen små dytt tilbake. Men ikke slik det pleier og være. Får satse på at hun ligger og sparker innover. Har forresten morkaken som ligger foran.

Skrevet

Helsepersonellet sier at det ikke er noe å uroe seg for før man er 26 uker. Men det er klart man blir urolig hvis man ikke kjenner noe på en stund. Forsøk å drikke litt kaldt, det vil vekke barnet hvis det sover. Legg deg på ryggen og kjenn etter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...