Maaaamy. Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Noen som har peiling?? Vi har en datter på 1,5 år. Ammer henne en gang i døgnet enda, om morgenen. Fikk mensen tilbake da hun var fire mnd, selv om jeg fullammet. Kan dette amme-måltidet ha noe å si for sjangsene for å bli gravid nå? Eventuelt om jeg blir gravid mens jeg fortsatt ammer, vil jeg kanskje ikke få så ømme bryster som sist rundt ikm? Er ikke så flink til å forklare, men håper dere forstår:)
Ranveig R Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Eg amma framleis førstemann på 17 mnd då eg blei gravid denne gongen. Amma eit par-tre gongar i døgnet, blei gravid i 4pp. Merka ingen puppeforandringar i forbindelse med ikm og sånn, trur dei var for opptatt med amminga. Melka forsvann då eg var ca 4 mnd på veg, kasta mykje opp, og var vekke frå småen eit par dagar.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er gravid og ammer fremdeles minstemann her. Hadde ikke noe å si for at jeg ble gravid, i alle fall
To fine gutter Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg ammet fortsatt gutten min da jeg ble gravid. Han var 13 mnd, og jeg ammet 1-3 gr pr dag. Nå er han snart 19 mnd og blir storebror i januar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå