*Kleopatra Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Prøvde å registrere meg der, men ser det er en lang liste med e-post adresser man ikke får registrere seg med (blant annet hotmail, yahoo, start osv). Hvor kan jeg opprette en konto for å klare å registrere meg der? Har ikke mulighet til å lage online/adsl konto. Elsker det hus og hjem forumet der inne, irriterende å ikke få "komme seg inn".
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er medlem sendte en mail til moderator der også sendte hun meg en liste med linker til steder jeg kunne fikse gratis e-mail
*Rutletutt* Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er - men jeg skjønte ikke helt spm ditt..;o) Jeg meldte meg bare inn, jeg...
*Kleopatra Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2007 Du husker ikke adressen til et av de stedene som er gyldige vel? Hvis ikke får jeg sende en mail jeg også
St.Sunniva Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 sendte også mail til moderator da jeg bare har hotmail, og da laget hun en profil manuelt...så skriv mail, ønsket nick og passord i mail, så fixer hun det :-)
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Husker desverre ikke husker ikke hvor jeg opprettet selv heller...
*Kleopatra Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg prøvde å registrere meg, inn fikk opp at det ikke var lov å registrere seg med følgende adresser: @hotmail.com @yahoo.com @yahoo.no @msn.no @msn.com @spray.no @start.no @enter.vg @runbox.no @gmail.com @epost.no Vanskelig skal der være vettu:/
*Rutletutt* Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Å ja, sånn ja;o) *blondjeg* Jeg har @broadpark.no jeg da, så møtte aldri på det problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå