Gå til innhold

Imponerende hjem The Duggar Family har..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skitt....de må være rik...TENK så gøy da, de kjeder seg sikkert aldri!!! :)

Skrevet

Hehe, nei, det tror jeg ikke de har tid til..

Skrevet

Wow!! Det var rett og slett et hus til å ha masse barn i ja:))

( det eneste jeg ikke "likte" var gutterommet...:// )

Men, ellers et flott hus ja!! ;))

:))

Skrevet

De drev med eiendomsmegling før,pluss at de drev sitt eget tauebyrå m.m. så de har hele tiden tatt vare på seg selv økonomisk. Det synes jeg det står stor respekt av.

=o)

Husker jeg sendte dem gratulasjonsemail da de fikk nummer 14 eller 15. Imponerende, men jeg hadde altså aldri klart det....

Bøyer meg i støvet for den gjengen =o)

...tenker de hadde hatt det tøffere om de hadde et par unger med ADHD i flokken...men de hadde sikkert taklet det også.

Skrevet

Det der er rett og slett imponerende! Jøss!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Synes ikke det var imponerende i det hele tatt...stuekjøkkenet var litt kult, men jeg hadde aldri orka å dele rom med 9 brødre! De kunne jo ha lagde litt flere soverrom når de første skulle bygge hus...er ikke akkurat imponerende med en 4-roms for 19 mennesker!

Skrevet

Mente ikke huset jeg da, men familien. Å få så mange unger. Phjuu! Jeg er imponert over dama.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hehe...antar at hun er en av dem som slipper unna den værste kvalmen og sånn. Ellers så har hun jo brukt de siste 20 åra på svangerskapsplager!

Skrevet

Er det der alle barna har navn som begynner på J? hehe....syns jeg har lest om de en eller annen plass..

Skrevet

Ja,det er dem.

Hun føder barna med samme smerte som oss andre. Det blir ikke enklere selv om man har krøsta utav seg noen barn fra før.

Jeg får følelsen av og være skikkelig elendig som mor og menneske av å lese om dem,og se på TV programmet om dem....jeg føler meg totalt mislykket som kone,mamma,husmor og ellers....så jeg vil ikke se på den hjemmesiden mer. Tror jeg....

Jeg ragerte veldig på noe i TV programmet. Hun sa at så snart hun var ferdig med amminga av minstebarnet, tar en større over det barnet. De har et buddy-system,sånn at alle har et søsken de må ta seg av hver eneste dag.

Så rundt avvenning er minstebarnet ikke mors ansvar primært mere,sa hun selv på TV!

Og jeg fikk ikke 6 barn for at de andre søsknene skulle ta seg av den som kom sist.....

Nei,føler meg skikkelig passe dårlig til omtrent ALT etter at jeg har "blitt kjent" med denne familien gjennom media.

Men all ære til dem for at de klarer det!

Jeg er bare ikke istand til engang tenke tanken på alt det ansvaret, og i tillegg ha et prikkfritt og 110% rent hjem til enhver tid,med vannkjemmede prinser og prinsesser........

Er jeg et dårligere menneske enn henne?

Nei,jeg tror faktisk ikke det. Men det må jeg gang på gang si til meg,etter å ha sett TV program om dem...........

=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...