Gå til innhold

tjukka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ble jeg stoppet midt i byen av to unge menn, tidlig i 30-årene, som sa "Tjukka, kan du fortelle veien til..." Og jeg forklart veien, og skjønte først etterpå hva de hadde sagt og ble så utrolig lei meg. Møtte samober rett etterpå, og han spurte meg flere ganger om hvorfor jeg var så stille, men jeg sa ingenting, vil jo ikkeat han skal tenke på meg som tjukk, da...

Nå er jeg bare så lei meg her jeg ligger på sofaen. Greit at jeg ikke er direkte tynn, da. Og det hjelper ikke at gravidmagen begynner å tyte frem. Men kan voknse folk gå rundt og si sånne ting, da? Det får da være måte på!

Men mest irritert er jeg egentlig på meg selv som tar det så inn over meg...

Beklager, måtte bare få det litt ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var da en merkelig oppførsel på de mennene... Du skulle ikke fortalt de veien.... Men sånne ting tar kansje litt tid før man får med seg hva de egentlig sier..

Tror ikke samboeren din ser på deg som tykk fordi om du sier hva du opplevde i dag, fortell at du syns det var vondt å høre. Så får du helt sikkert en kjempe trøste kos fra samboeren din. Og han kommer sikkert til å fortelle deg hvor glad han er i deg, og hvor fin han syns du er.

Skjønner godt at det var veldig sårende at fremmede folk sier sånn. Men du burde heller syns synd i de, som ikke har vett nok til å oppføre seg som folk.

Du har både samboer som elsker deg, og snart har dere baby også, så du er heldig, det er verre med de du møtte i dag..... Hev deg over det du. =) Vær stolt over magen din du. =)

Varm høstklem fra meg!

Skrevet

Æsj.. det der er jo ikke normalt. Når folk begynner å passere 30 skulle en tro at de var ferdige med sånt!!

Heller kjempetjukk enn så ufyselig som de karene der!

I sånne situasjoner er det jo aller mest irriterende at en blir så paff at en ikke kan si ifra med det samme!!

Drit i dem og kos deg med gravidmagen du! :o)

Skrevet

Tror ikke de hadde kalt deg tjukka om du er en skikkelig tjukkas:) Men at de kunne si det siden du ikke er det liksom.Sikkert ment litt koselig, -om magen på en måte.......Ikke pent, men neppe seriøst ment.

Skrevet

Fy f..n for en oppførsel. Ble skikklig sint jeg nå. Går da ikke ann og si sånt bare. Nei, drit i dem du, skjønner at du ble lei deg, men du har en samboer som elsker deg og en baby i magen. Så glem hele greia. Normale folk sier ikke sånt mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...