Skravlemamman Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 hvordan er humøret ditt i dag? Jeg er grinete.....vet ikke hvorfor, men kjenner jeg er irritert.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er i godt humør for første gang på mange måneder:) DEilig! Aner ikke hvorfor da. he he
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 jeg er super glad. verden lyser til meg :-) karita er borte fra politikken :-)
Monajenten Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Skravlemamman, kjære søte deg Du må jo ikke være grinete og lei Tenk at i morgen blir dagen mye bedre Og da må du uansett huske å hedre BRANN, for vi vinner jo serien i år Vi skal synge og feire, jubelen står Så Skravlemamman, opp med humøret Imorgen har du mye bedre ting å gjøre Smil og vær glad og se lyst på livet Det plasker i dammen og suser i sivet :-D
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 he he, så DET er det som skal til? he he:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er trøtt, forventningsfull (why??) og glad, sånn i bunn og grunn. Har det meget bra med gubben for tida og det hjelper nokså kraftig på )
Skravlemamman Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2007 Nei men kjæreste Monajenten, det var det som skulle til Ja , kanskje humøret kommer bare jeg vil. I går var en super dag for meg så egentlig ingen grunn til å være lei. Litt dikting i livet er det jeg trenger takk Mona, jeg kjenner jeg ikke er sur lenger..........
nicknavn Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg føler ingenting i dag. Har en PMS periode som gir seg utslag i ingen følelser, kun likegyldighet. Like kjipt det som en periode med sinne uten grunn.
Monajenten Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 Det er jo fantastisk, nå ble jeg glad Det er godt humør vi trives best med å ha Dikting er knall, og super terapi (vi skulle hatt litt øl for å få ordene på gli') Ingenting er bedre enn gode dager slik at ingen ser rart på oss og sier: "Hva behager??" Smil til verden og den smiler tilbake I morgen er det lørdag og vi kan spise kake :-D
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 ganske ok, bare noe voldsomt hodepine og svimmel
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 jeg "meg & lille vampyr" det er ikke mere som skal til :-) jeg er ganske enkel :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. oktober 2007 #12 Skrevet 19. oktober 2007 Heldig du! Eller., æsj, du skjønner sikkert hva jeg mener, he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå