Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Hva slags foreldre tror Dibs annonsører at vi er? Tåler da fortsatt lukten av egne unger - eller hva? Nei, det lukta ikke alltid roser, men å annonsere for gassmasker på Dib er kanskje ikke akkurat å henvende seg til kjernekunden?
Dronningen! Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 haha. Hvor? Tror ikke det var pga drittlukten fra ungene, kanskje det heller var odøren fra de vi deler seng med? (Drittlukt, tåfis osv)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 heyyyy... hvor hen? denne må jeg bare se:-)
Inga Bling Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Personlig liker jeg best "garanterer smertefri fødsel uten medikamenter". Jada kapp av meg hodet så nærmer vi oss sannheten tenker jeg.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Nederst på sida her er det underholdning - stadig skiftende annonselinjer, røde og lekre, med de mest fjerntliggende forslag.
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Nå fulgte jeg linken, og kom til et sted hvor ingen hadde hørt om gassmasker, det var helt sikkert. Vel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå