Labbetøs Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Har bare blanke album, bilder og masse inspirasjon. Og en saks som klipper blondekant. :-)
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 En god papirsaks, limbånd, og matchende papir litt fine pyntebånd o.l. er jo også greit å ha..
mayaya Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 jeg er i startfasen selv, og kanskje ikke heelt den rette til å svare, men her er noe av det jeg har startet med; skjærebrett, god kniv og saks (jeg har en papirkutter fra før av da), limpenn, limputer, penner, stempelog puter.. et utvalg av assorterte eyelets og brads og masse papir... jeg har kjøpt med en qk-tang og dies... noen punchere (er det det det heter? som man stanser ut med..)... diverse ferdige dies i pakker.. tjaaa.... kommer vel an på hvor mya man vil legge i det?
Smellt P. Tjukka Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg vil si skjærebrett , skjæematte , litt kartong og mønsterark ! Litt bokstaver ( klistremerkene fra Basic Grey er fine ) . Lim er også nødvendig !
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 glue dots er et must ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå