yooo Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Tok testen tidligere idag da jeg forventet menstrasjon ca idag. Ble kjempeskuffa da den kun viste en strek. Men når jeg så nærmere på den i baderomslyset, så var det en svak svak svak rosalilla strek der. Så jo selfølgelig ikke om den var der fra før jeg tok testen. Har ikke flere tester, så jeg får ikke sammenlignet. Er det håp, kan den være så lys så tidlig? Eller er det bare merke i testen som viser at her vil streken vises hvis man er gravid...? Noen som vet?
Babyønske �� Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Hvis det er "first signal" du mener så har jeg en viss erfaring med den. Tok den ca 2 dager etter IKM, og fikk også svaaak strek, og måtte ha godt ls for å se den godt. Jeg hadde tatt andre tester med svaake streker så visste jo det var godt mulig den også ville slå ut. Men nå gikk det galt for min del, og hadde en tidlig SA dagen etter. Så jeg har ikke noe bedre erfaring enn det. Ikke at det trenger å være tilfelle for deg da.........
yooo Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Takk for svar. Ja, det var "first signal" jeg mente ; ) Da kan det hende hvis jeg er veldig heldig da. Får vel teste om noen dager igjen, og håpe at tante rød viser seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå